نبرد چشم بادامی‌ها به میزبانی بن زاید/ قرقیزستانی‌ها به دنبال کسب اولین تجربه آسیایی

سومین روز از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحده عربی با برگزاری ۳ دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سومین روز از دیدار های جام ملت های آسیا با برگزاری 3 دیدار از گروه های C و D  پیگیری خواهد شد و در حساس ترین دیدار نیز تیم ملی فوتبال کشورمان به مصاف تیم ملی فوتبال یمن خواهد رفت.

برد چشم بادامی ها به میزبانی بن زاید/قرقیزستانی ها به دنبال کسب اولین تجربه آسیایی

دیدار های گروه D

 ایران - یمن

تک دیدار گروه D. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ میان تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم ملی فوتبال یمن برگزار خواهد شد.

یوز‌های ایرانی در تمام دیدار‌های برگزار شده برابر تیم ملی فوتبال یمن با تفاضل گل جالب توجه پیروز میدان بوده اند. شاگردان کی روش به دنبال آن هستند تا پس از شگفتی سازی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز به عنوان یکی مدعیان اصلی قهرمانی به مبارزه با حریفان خود بپردازند.


بیشتر بخوانید: ایران- یمن/ اولین یورش یوز های ایرانی برای فتح قاره کهن


دیدار های گروه C

برد چشم بادامی ها به میزبانی بن زاید/قرقیزستانی ها به دنبال کسب اولین تجربه آسیایی

چین - قرقیزستان

در نخستین دیدار گروه C. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال چین و قرقیزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال چین ۵ دیدار گذشته خود را با یک پیروزی و ۴ تساوی پشت سر گذاشته و در مقابل تیم ملی فوتبال قرقیزستان نیز توانسته ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت برساند. تیم ملی فوتبال چین در آخرین رده بندی فیفا توانسته رده ۷۶ را به دست آورد و از سویی دیگر نیز تیم ملی فوتبال قرقیزستان در جایگاه ۹۱ فدراسیون جهانی فوتبال قرار دارد.

هر ۲ تیم با توجه به هم گروهی با تیم قدرتمند کره جنوبی به دنبال آن هستند تا با پیروزی نسبت به سایر همگروه‌های خود به عنوان تیم دوم گروه صعود خود به مرحله حذفی را نهایی کنند و به همین دلیل ۲ تیم نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار کلیدی دارند.

تیم ملی فوتبال چین توانسته در ۱۱ دوره از این مسابقات حضور یابد و در طول حضورش در این رقابت‌ها نیز توانسته آمار جالب توجه تری نسبت به حریف خود به ثبت برساند. چین در ۲ دوره از مسابقات مقام نایب قهرمانی و همچنین در ۲ دوره نیز توانسته روی سکوی سومی مسابقات قرار گیرد.

لیپی، سرمربی با سابقه تیم ملی فوتبال چین نیز در تلاش خواهد بود تا به دنبال قهرمانی ۲۰۰۶ جام جهانی همراه با تیم ملی فوتبال ایتالیا در فوتبال آسیا نیز شگفتی سازی کرده و اینبار، اما همراه با تیم ملی فوتبال چین در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ موفق به کسب عنوان جالب توجه شود. لیپی توانسته در طول حضور خود در تیم ملی فوتبال چین روند رو به رشد و همچنین مسیر پیشرفت فوتبال خوبی را رو به روی ملی پوشان این تیم قرار دهد تا چین نیز یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت حاضر در این دوره از جام ملت‌ها تلقی شود.

از سویی دیگر نیز بازیکنان تیم ملی فوتبال چین شرایط بهترین را نسب به تیم ملی فوتبال قرقیزستان دارند. تیم ملی فوتبال چین سرشار از بازیکنان با کیفیت است که در جریان رقابت‌ها و حضور بسیاری از بازیکنان صاحب نام فوتبال اروپا توانسته اند تجربه‌های خوبی را کسب کرده و آمادگی لازم برای کسب موفقیت در مسابقات را داشته باشند.

در مقابل این نخستین حضور تیم ملی فوتبال قرقیزستان در مسابقات جام ملت‌های آسیا است و این تیم در تلاش خواهد بود تا در اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال چین و قرقیزستان ۱۷ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه خلیفه بن زاید برگزار خواهد شد.

برد چشم بادامی ها به میزبانی بن زاید/قرقیزستانی ها به دنبال کسب اولین تجربه آسیایی

کره جنوبی - فیلیپین

آخرین دیدار سومین روز از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ میان تیم‌های فوتبال کره جنوبی و فیلیپین برگزار خواهد شد.

کره جنوبی که یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود، در نخستین دیدار خود به مصاف فیلیپینی که سابقه کمی در جام ملت‌های آسیا دارد، خواهد رفت.

کره جنوبی ۵ دیدار گذشته خود را با ۲ پیروزی و ۳ تساوی برابر تیم‌های صاحب نام آمریکای جنوبی و همچنین خاورمیانه پشت سر گذاشنه و سرمربی پرتغالی این تیم در تلاش است تا با وجود صندلی پر ستاره خود در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست یابند.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حال حاضر تیم چهارم آسیا و همچنین ۵۳ آسیا است در حالی که تیم ملی فیلیپین در نیمه دوم جدول تیم‌های جهان قرار گرفته و رده ۱۱۶ جهان را برعهده دارد.

نیمکت تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ستارگان و استعداد‌هایی همچون سون هیونگ مین بازیکن و ستاره روز‌های اخیر تیم فوتبال تاتنهام انگلیس پر شده و از این موضوع نشان دهنده برتری تیم کره جنوبی نسبت به حریفش است.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی توانسته در ۱۴ دوره از این دیدار‌ها حضور یابد و همگام با تیم ملی فوتبال ایران یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات است، اما تیم ملی فوتبال فیلیپین همچون دیگر همگروه خود اولین تجربه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تجربه خواهد کرد.

کره‌ای ها، اما در دو دیدار نخست خود در جام ملت‌های آسیا از حضور سون هیونگ مین منع خواهند بود چراکه پیش از این باشگاه تاتنهام با فدراسیون فوتبال کره جنوبی مکاتباتی را برای حضور این بازیکن در موارد مورد نیاز انجام داده بود، اما باشگاه تاتنهام به دلیل وجود دیدار‌های سخت پیش حضور این بازیکن در ۲ دیدار ابتدایی تیم ملی فوتبال کشورش منع کرده است.

گفتنی است دیدار تیم‌های کره جنوبی و فیلیپین روز ۱۷ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آل مکتوم دوی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرامی کی روش درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن

کی‌روش: هیچ تیمی کارت اعتباری برای پیروزی ندارد/ بازیکنانم باید برای شادی مردم ایران تلاش کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار