پنجمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در آمل

مدیرجهاد کشاورزی آمل از برگزاری پنجمین نمایشکاه تخصصی کشاورزی دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین اسلامی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: انواع مکمل‌های جدید طیور، دان مرغ و جدید‌ترین دستگاه‌های مربوط به سامانه گرمایشی و سرمایشی واحد‌های دامی و طور در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت‌های استان‌های مختلف کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون واسطه و دلالی اعلام کرد.

مدیرجهاد کشاورزی آمل به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش طیور در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد تولید مرغ گوشتی مازندران در این شهرستان تولید می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق دو دستاورد مهم اقتصادی و بخش آموزشی آن هستیم، ادامه داد: با این اقدام به نوعی در تلاش هستیم تا فضای خالی و حلقه گم شده بین دانشگاه، صنعت و بازار برای افراد جویای کار برطرف و پر شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه شرکت و واحد تولیدی بخش صنعت دام و طیور از استان‌های تهران، گلستان، یزد و مازندران توانمندی‌های و تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: ارائه و تقویت تولیدات داخلی و تشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی دربخش کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: در طول نمایشگاه دوره‌های آموزشی با حضور محققان کشاورزی، در زمینه‌های بهبود تولید شیر، کاشت، داشت وبرداشت و مدیریت گاوداری برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی آمل برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.
انتهای پیام/آ
نمایشگاه تخصصی کشاورزی در آمل برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار