دستگیری زن پرستار به خاطر دزدیدن طلاهای یک پیرزن

یک زن پرستار که طلا‌های پیرزن ۸۵ ساله‌ای را به خاطر هزینه‌های درمانش ربوده بود، بازداشت شد.

زن تهرانی به خاطر هزینه درمانش دست به کار کثیفی زد !به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد ناصری، رئیس کلانتری ‌۱۲۵ یوسف‌آباد گفت: چند روز قبل اعضای خانواده‌ای به مرکز فوریت‌های پلیس ‌۱۱۰ خبر دادند که طلا‌های مادرشان در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی سرقت شده است.

بعد از اعلام سرقت بود که تیمی از مأموران کلانتری ‌۱۲۵ یوسف‌آباد در محل حاضر شدند.

مردی که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، گفت: مادرمان زنی ۸۵ ساله‌ است که به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کند. از آنجا که قادر به مراقبت از خودش نیست بعد از مشورت با خواهر و برادرهایم برایش یک پرستار خانگی گرفتیم. فردی هم که پرستار جوان را به ما معرفی کرد یکی از آشنایانمان بود.

پرستار مادرمان زنی ۳۷‌ساله و صاحب شوهر و دو فرزند بود. شوهرش سرایدار ساختمانی در شهرک غرب بود و محل زندگی‌شان هم یک اتاق سرایداری بود. مطابق قراردادی که داشتیم زن جوان شنبه تا پنج‌شنبه را در خانه ما از مادرمان مراقبت می‌کرد و آخر هفته که ما به خانه مادرمان می‌آمدیم او به خانه خودش می‌رفت.

شاکی ادامه داد: امروز وقتی به خانه مادرم آمدیم متوجه شدیم که طلاهایش شامل انگشتری، زنجیر، پلاک، گوشواره و دو سکه بود سرقت شده است و ما به پرستار مادرم مظنون هستیم.

رئیس کلانتری ۱۲۵‌ یوسف‌آباد ادامه داد: بعد از مطرح شدن شکایت مأموران کلانتری در بررسی سوابق پرستار خانگی متوجه شدند که او یک سال قبل به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه از یک آرایشگاه زنانه بازداشت شده بود. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران کلانتری با در دست داشتن حکم قضایی راهی خانه زن جوان شده و در بازرسی از محل، طلا‌های پیرزن را کشف کردند.

او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من مدتی قبل در جریان یک سانحه رانندگی دچار جراحت شدم و برای درمان خودم به پول نیاز داشتم. شوهرم سرایدار ساختمان بود و پول کافی برای درمان نداشت برای همین به ناچار دست به سرقت زدم. قصد داشتم طلا‌ها را به مالخر بفروشم و او قیمت پایینی را پیشنهاد داد. در جست‌وجوی یک مالخر دیگر بودم که بازداشت شدم.

سرهنگ احمد ناصری گفت: تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار