عضو کمیسیون شورا‌ها گفت: لغو بخشنامه منع انتقال کارمندان دولتی به کلان‌شهر اشتباه بزرگی است و باید در لغو این مهم تجدیدنظر کرد.

لغو قانون منع انتقال کارمندان دولتی به تهران شاهدموجب تجمع موج عظیمی از کارکنان دولت در تهران می‌شودابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی و  شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال لغو قانون منع انتقال کارمندان دولتی به کلان‌شهر‌ها و به‌ویژه پایتخت، اظهار کرد: لغو این قانون مشکل بزرگی را برای کشور پدید آورده و شاهد تجمع موج عظیمی از کارمندان در شهر‌های بزرگ و تهران خواهیم بود.

وی افزود: لغو این بخشنامه اشتباه بزرگی است چراکه اکنون در شهر‌های محروم کشور دچار کمبود شدید معلم هستیم، اما در شهر‌های بزرگی مانند تهران ۵۰ درصد نیروی مازاد وجود دارد که این افراد با رابطه و ضابطه در سمت‌های خود باقی مانده‌اند.

ابوترابی تصریح کرد: به دنبال لغو این بخشنامه از این به بعد شاهد سیل هجوم کارمندان به نمایندگان و ادارات ذیربط برای انتقال به شهر‌های بزرگ خواهیم بود و به نظر می‌رسد که باید در لغو این قانون تجدیدنظر صورت پذیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: به دلیل بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به این موضوع فعلا در دستور کار کمیسیون‌های مجلس قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار