مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد؛

۱۵ اسفندماه ٩٧ آخرین مهلت ارسال عکس به جشنواره ملی عکس "وقف چشمه همیشه جاری"

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه فارس گفت: ۱۵ اسفندماه ٩٧ آخرین مهلت ارسال عکس به جشنواره و اردیبهشت ماه ٩٨ اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در نشست خبری گفت: هر ساله سازمان اوقاف جشنواره‌هایی برگزار می‌کند که میزبانی بعضی از آن‌ها را به طور تخصصی به یک استان واگذار می‌کند که ششمین دوره جشنواره ملی عکس "وقف چشمه همیشه جاری" نیز به میزبانی فارس برگزار خواهد شد.

وی گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه وقف، جریان سازی برای تولید آثار فاخر در باره وقف و تشویق هنرمندان و پدید آورندگان آثار برتر هنری را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه فارس ارتباط مردم و جامعه با سنت وقف و نتایج ماندگاری آن را مهمترین محوریت این جشنواره ذکر و خاطرنشان کرد: وقف و محیط زیست، وقف، سلامت و درمان، سبک اجتماعی، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، اقتصاد و توسعه علم و فناوری، وقف جمعی و مشارکتی، ترویج فرهنگ معارف قرآنی، وقف و ازدواج، وقف و اطعام و وقف، احسان، ایتام و فقرا از دیگر محوریت‌های این جشنواره است.

موسوی با بیان اینکه این جشنواره در در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکس با موبایل برگزار می‌شود، گفت: ٥ اسفندماه ٩٧ آخرین مهلت ارسال عکس به جشنواره و اردیبهشت ماه ٩٨ اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

وی جوایز این جشنواره در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای را برای نفر اول تا سوم به ترتیب دریافت تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ٦ میلیون تومان وجه نقد، تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ٤ میلیون و اهدای تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد اعلام کرد.

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه فارس همچنین اعلام کرد که جوایز این جشنواره برای برگزیدگان عکس برتر با موبایل برای نفر اول اهدای تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون تومان خواهد بود.

موسوی ادامه داد: به نفر دوم و سوم در بخش عکس برگزیده موبایل نیز به ترتیب تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و دو میلیون تومان وجه نقد و اهدای تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و یک میلیون تومان کارت نقدی اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: برای هر عکسی که به جشنواره راه پیدا می‌کند به جز آثار برتر مبلغ ٢٠٠ هزار تومن حق تالیف پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ب

توضیحات مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه فارس درباره جشنواره عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار