ثبت نام ۱۶۰۰ زوج دانشجوی استان اصفهان در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» / دانشگاه اصفهان در رتبه اول ثبت نام

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اصفهان از ثبت نام ۱۶۰۰ زوج دانشجوی استان اصفهان در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان ،محمدجواد جرستانی‌پور مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اصفهان پیرامون آمار ثبت نامی زوج‌های دانشجو در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» اظهار داشت: تا این لحظه از استان اصفهان یک هزار و ۶۰۰ زوج در سامانه ملی «همسفر تا بهشت» ثبت نام کرده‌اند و این سامانه تا پایان دی باز است و به احتمال زیاد تمدید خواهد شد.

وی افزود: به تفکیک دانشگاه‌های استان، دانشگاه اصفهان با ۱۶۵ زوج در رتبه اول، دانشگاه صنعتی با ۱۱۱ زوج در رتبه بعدی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با ۱۰۷ زوج در رتبه سوم آمار‌ها قرار دارند و در تاریخ‌های ۲۷ دی و ۳ بهمن اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس را داریم.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اصفهان تصریح کرد: ازدواج دانشجویی از نظر نهاد رهبری ازدواجی است که در زمان دانشجو بودن افراد و با مبادرت دفتر نهاد یا مشاوره دانشگاه انجام می‌گیرد لکن آماری که ارائه می‌شود کل آمار ازدواج دانشجویان استان نیست بلکه افرادی که در این روند قرار گرفته و اکنون برای طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت نام کرده‌اند، در این آمار قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/س

اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.