فضای مرکز رشد واحدهای فناور قاین توسعه می یابد

با توافق استاندار خراسان جنوبی تجهیز و نوسازی فضای هزار مترمربع برای افزوده شدن به مرکز رشد واحدهای فناور قاین در دستور کار قرار می گیرد و به زودی عملیات آن آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در حاشیه بازدید از مرکز رشد واحد‌های فناور قاین در جمع خبرنگاران گفت: با توافق استاندار خراسان جنوبی تجهیز و نوسازی فضای هزار مترمربع برای افزودن شدن به مرکز رشد واحد‌های فناور قاین در دستور کار قرار می‌گیرد و به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

وی شهرستان قاین را قطب بین المللی زرشک و زعفران دانست و افزود: پیش بینی می‌شود ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مرکز رشد و فناوری قاین اختصاص داده شود.

قادری فر گفت:در کنار مرکز رشد، صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خراسان جنوبی فعال خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال شاهد آغاز به کار این صندوق پژوهش باشیم تا جریان سرمایه گذاری خطر پذیر یا «وی سی» برای حمایت از واحد‌های فناور ایجاد شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: معاون رئیس جمهوری در سفر به خراسان جنوبی مصوبات خوبی برای توسعه مراکز رشد و فناوری شهرستان‌های این استان به ویژه قاین دارد.

انتهای پیام/غ

توسعه فضای مرکز رشد واحدهای فناور قاین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار