جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹؛

۵ نکته کلیدی در مورد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - یمن

فاکس اسپورت آسیا در گزارشی، نکات کلیدی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را منتشر کرد.

5 نکته کلیدی در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران - یمنبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی فاکس اسپورت آسیا ۵ نکته کلیدی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های قاره کهن را بررسی کرد.

دیدار ایران و یمن در حالی در چارچوب رقابت‌های گروهی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده ۲۹ جدول رده بندی فیفا بهترین تیم آسیا است و یمنی‌ها با داشتن رتبه ۱۳۵ ضعیف‌ترین تیم رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ هستند و در حقیقت دیدار قدرتمندترین و ضعیف‌ترین تیم‌های این مرحله از رقابت‌ها است.

نکته بعدی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که بدون شک تیم ملی فوتبال ایران یکی از وزنه‌های سنگین فوتبال قاره بزرگ آسیا است و از سال ۱۹۶۸ که این رقابت‌ها شروع شده بیشتر حضور متوالی را در این رقابت‌ها داشته است.

نکته سوم در مورد این دیدار این است که تیم ملی فوتبال ایران در ۱۸ دیدار اخیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تنها یک بار آن هم به اردن باخته و در دیگر مسابقه برابر تیم ملی عراق با ضربات پنالتی شکست خورد.

نکته چهارم این است که یمنی‌ها نخستین بار توانستند به رقابت‌های نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کنند.

نکته پنجم این است که تیم ملی فوتبال ایران با انگیزه شکستن طلسم ۴۳ ساله قهرمانی در این رقابت‌ها پا به امارات گذاشته است.


بیشتربخوانید:

پیش بینی جهت دار العربیه از موفقیت یمن در جام ملت ها!

گزارش آسوشیتدپرس از حضور مربیان بزرگ در جام ملت‌های آسیا

استفاده از سیستم VAR در هفت مسابقه آخر جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

تفاوت های ایران ویمن به روایت فاکس اسپورت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۷
اخه این تیم که نه بوجه نه صاحب نه زمین تمرین داشته و عربستان بهشون کمک و هزینه بلیطشون و داده دیگه اینقدر جارو جنجال نداره مقابل عراق و استرالیا و کره .......می بینیمتون!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۷:۵۳ ۱۷ دی ۱۳۹۷
برخورد کی روش با تک تک بازی ها نکات آموزنده ای دارد حدس می زنم مربیان حرفه ای از اصول کلی مبارزه استفاده می کنند با درصد زیادی
آخرین اخبار