کریمی: رنگ‌ها نقشی در دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی ندارند/ استقلال زمین تمرین و برنامه اردویی مشخصی ندارد! / از حضور مجیدی در استقلال خوشحالیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال در یکی از برنامه های زنده سیما در پاسخ به این سئوال که تعداد استقلالى‌ها در تیم ملى بیشتر است و در این میان اعلام شده کى روش به خاطر خصومت با برانکو از استقلال بیشتر دعوت مى کند درست است یا خیر گفت: فکر نمى کنم اینطور باشد، البته شاید در یکى دو سال اخیر تعداد بازیکنان استقلال بیشتر بوده، اما در سال هاى گذشته بازیکنانى زیادى که در پرسپولیس حضور داشتند در تیم ملى نیز حاضر بودند و برخى به خاطر بازى خوبشان ترانسفر مى شدند. چنین تفکرى براى تیم ملى و کى روش وجود ندارد و به نظرم طبق صلاحدید کى روش و شایستگى که هر بازیکنى دارد شانس حضور در تیم ملى را کسب مى کند. رنگ‌ها در تیم ملى باعث نمى شود که یک بازیکن به تیم ملى دعوت شود یا از لیست کنار گذاشته شود.

او ادامه داد: در حال حاضر هم تعداد حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملى یکسان است و هر تیم ٣ بازیکن در لیست کى روش دارد.

کریمى بیان کرد: زمانى که تیم هایى همچون استقلال و پرسپولیس قوى باشند، تیم ملى هم قوى تَر مى شود و در آن صورت فوتبال هم هیجانى تَر خواهد شد.

کریمى درباره قهرمانى تیم ملى ایران در جام ملت های آسیا گفت: فکر مى کنم شانس زیادى براى قهرمانى داریم. جدول به شکلى است که احتمالا تا نیمه نهایى به رقباى سخت نخواهیم خورد. باز هم مى گویم تا نیمه نهایى قرعه سخت نداریم و انشاالله ٣ بازى را ببریم و تا نیمه نهایى راهمان هموار است و باید بگویم لیاقت و پتانسیل این را داریم که قهرمان شویم.

او درباره اینکه روزبه چشمى در تیم ملى جاى او را گرفته است افزود: روزبه نمى تواند جاى من باشد، اما او در خط دفاع و هافبک بازى مى کند و به نوعى در خط هافبک دفاعى عملکرد خوبى دارد.

او درباره حضور بازیکنان مصدوم در تیم استقلال گفت: بازیکن مصدوم زیاد نداریم. البته در نیم فصل برخى بازیکنان مصدوم بودند که خدا را شکر به تیم اضافه مى شوند و در پست هایى باید تیم تقویت شود، اما با وجود مشکلات مالى کمى کار براى ما سخت شده است.

کریمى درباره اعتصاب بازیکنان استقلال بیان کرد: نمى توان گفت که بازیکنان اعتصاب کردند و ما به خاطر مشکلات مالى در حال حاضر زمین تمرین نداریم و اردوى قطر ما هم لغو شده است. از طرفى بچه‌ها دریافتى از باشگاه نداشتند و تا به امروز ٢٠ تا ٢٥ درصد از مطالبات را دریافت کردیم و حداقل تا نیم فصل باید ٥٠ درصد مى گرفتیم. در این میان برخى از بازیکنان هم طلب هایى از فصل گذشته دارند که هنوز نگرفتند بنابراین بحث اعتصاب نیست، چون بچه‌ها با جان و دل براى تیم بازى مى کنند و حق طبیعى آنهاست که حقوق خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: حدود یک هفته است که دیگر تیم‌ها تمرینات خود را شروع کردند، اما ما هنوز زمین تمرین و برنامه اردوى مشخصى نداریم و از همین رو از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران مى خواهم به وضعیت تیم رسیدگى کنند چرا که کمتر از ٢ ماه دیگر بازى هاى آسیایى را در پیش داریم و در لیگ هم شانس قهرمانى خواهیم داشت.

بازیکن استقلال درباره وضعیت قرارداد اسپانسر با باشگاه گفت: در جریان قرارداد و البته دریافتى باشگاه از اسپانسر نیستم و نمى دانم مدیران چگونه پول گرفتند ولى الان نیاز به کمک بیشترى داریم تا بتوانیم موفق باشیم، چون استقلال تیم کمى نیست و یکى از بزرگترین تیم هاى آسیاست و مردم انتظار برد این تیم را دارند.

کریمى افزود: فکر مى کنم باشگاه تصمیم گرفته که در حال حاضر تمرینات شروع نشود تا براى پرداختى به بازیکنان و فراهم کردن امکانات اقدامات لازم را انجام دهند. نداشتن زمین تمرین واقعا فاجعه است و براى تیمى همچون استقلال با این همه هوادار این وضعیت اصلا خوب نیست و به نظرم باید به فوتبال رسیدگى شود.

او درباره خصوصى سازى استقلال گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم، اما انجام این کار سخت است و به برنامه بلند مدت نیاز دارد.

على کریمى درباره حضور فرهاد مجیدى در استقلال بیان کرد: از حضور مجیدى در استقلال بسیار خوشحال هستیم. او یکى از بازیکنان شانس طى سال هاى گذشته در فوتبال است و قرار بود مجیدى به عنوان مربى در کنار شفر به تیم کمک کند. حضور وى مى تواند از لحاظ اخلاقى، روحى و فنى به تیم کمک کند، چون مجیدى تجربیات زیادى دارد و مى تواند اولین تجربه مربیگرى را پشت سر بگذارد و امیدوارم او پله هاى ترقى را در مربیگرى طى کند و در آینده سرمربى استقلال شود.

او ادامه داد: همه بچه‌ها تلاش مى کنند تا نتایج خوبى را کسب کنند و از مدیران مى خواهم نگاه ملى به تیم داشته باشند

او درباره نتیجه تیم ملى ایران مقابل یمن گفت: تیم ملى با نتیجه ٣ بر صفر یمن را مى برد.

پاسخ های کریمی را در ادامه بخوانید:

بد اخلاق‌ترین بازیکن در تیم ملى و استقلال: نداریم

خوش اخلاق‌ترین بازیکن در تیم ملى و استقلال: وریا غفورى

کى روش به کدام بازیکن در تیم ملى علاقمند است: سردار آزمون و جهانبخش

کدام بازیکن در عین جدى بودن در تیم ملى باز هم شوخ طبع است: بیرانوند

با کدام بازیکن در تیم ملى و استقلال هم اتاق هستى: وریا غفورى

با کدام بازیکن پرسپولیس رفت و آمد دارى: شجاع خلیل زاده


بیشتر بخوانید:

مربی جدید استقلال وارد ایران شد

نوبت بعدی دادگاه مهدی قائدی مشخص شد

چراغ سبز بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات

داستان دنباله‌دار لغو اردوی استقلالی‌ها در قطر

پول‌های میلیاردی استقلال چگونه غیب شد؟


انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار