آغاز طرح ساماندهی خانه های مسافر شهرستان آران و بیدگل

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل از آغاز طرح ساماندهی خانه های مسافر این شهرستان با همکاری شرکت های خصوصی خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید نوری مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل امروز در  جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و ساماندهی خانه های مسافر در راستای ماندگاری مسافران و گردشگران اظهار داشت: خانه مسافر یکی از کوچکترین تأسیسات گردشگری است که در تکمیل محور گردشگری  شهرستان آران و بیدگل مفید است.

وی با تأکید برلزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت های این شهرستان در راستای حفظ و ماندگاری گردشگران، تصریح کرد: راه اندازی خانه مسافر یکی از راهکارهای افزایش مدت اقامت گردشگران است و ساماندهی اسکان گردشگران و ضابطه مند کردن خدمات را نیز به دنبال دارد.

 مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل گفت: پس از ساماندهی خانه مسافر شهرستان آران و بیدگل از فعالیت خانه های بدون مجوز نیز جلوگیری می شود.

وی  افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان شهرستان آران و بیدگل بتوانیم با حمایت و ارائه راهکارهای مناسب در راستای توسعه صنعت گردشگری ، ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت جوانان گام مثبتی برداریم.

انتهای پیام/م

از فعالیت خانه های مسافر بدون مجوز جلوگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.