امام جمعه یاسوج مطرح کرد؛

لزوم توجه به حرفه وشغل در مراکز علمی ودانشگاهی برای آینده جوانان

توجه به حرفه وشغل در مراکز علمی ودانشگاهی برای آینده جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم است

لزوم توجه به حرفه وشغل در مراکز علمی ودانشگاهی برای آینده جوانانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.

امام جمعه یاسوج در این دیدار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را یک انقلاب علمی دانست وگفت: همه پیشرفت‌ها و ترقیات امروز نظام اسلامی محصول حرکت علمی جوانان در اقصی نقاط کشور بوده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی ما تخصص همراه تعهد سودمند است اظهار داشت: علم وایمان از هم جدا نیستند و علمی که توام با دین و در خدمت تعالی وپیشرفت جامعه باشد از نظر اسلام پسندیده است.

وی افزود: توجه به حرفه وشغل در مراکز علمی ودانشگاهی برای آینده جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم است که این مهم در دانشگاه فنی وحرفه‌ای دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور نیز در این دیدار با تقدیر وتشکر از حمایت‌ها و ارشادات امام جمعه محترم شهر یاسوج گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است که در ارتباط با نیاز بازار کار و حرفه‌ها آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.
ابراهیم صالحی عمران افزود: دانشگاه فنی وحرفه‌ای در ۱۱۱ شهرکشور دانشکده فنی دارد که هدف اساسی ما نیز در این دانشگاه تربیت تکنیسین ماهر و آچار بدست است که در بازار کار یا چرخه تولید جذب و موتور محرکه کشور را به حرکت در بیاورند.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار از حمایت‌های امام جمعه محترم نسبت به دانشگاه فنی وحرفه‌ای تشکر وقدردانی کرد و گفت: ارشادات و رهنمود‌های امام مجمعه محترم همیشه برای ما در مسیر خدمت به دانشجویان تاثیر گذار بوده است.

رحیم امین زاده به بیان گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه فنی وحرفه‌ای در استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: در دو دانشکده پسران ودختران قریب به ۲ هزار دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی پیوسته و ۵ رشته کارشناسی ناپیوسته مشغول تحصیل هستند.

وی اساس کار در دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان را برنامه محوری دانست وگفت: تلاش همه مجموعه دانشگاه بر این است که دانشجویان به خوبی مهارت‌های فنی را بیاموزند.

انتهای پیام/غ

دانشگاه فنی وحرفه‌ای در ۱۱۱ شهرکشور دانشکده فنی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.