کولاک، برای سومین بار راه ۴۷ روستا در استان زنجان را بست

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک شب گذشته برای سومین بار راه ۴۷ روستای این استان را بست و هم اکنون راهداران برای بازگشایی این جاده‌ها در تلاش هستند.

کولاک، برای سومین بار راه ۴۷ روستا در استان زنجان را بستجواد یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: کولاک مجددا باعث بسته شدن ۴۷ راه روستایی در ۸ شهرستان این استان شد.

یوسفی افزود: از ۴۷ راه روستایی بسته شده ۲ روستا در شهرستان زنجان ۶ روستا در ایجرود، ۱۵ روستا در ماهنشان، ۱۴  روستا در ابهر، ۲ روستا در طارم، ۴ روستا در سلطانیه، ۳ روستا  در خدابنده و یک روستا هم در شهرستان خرمدره را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیرو‌های راهداری استان زنجان این راه‌ها بازگشایی شد، اما بعداز ساعاتی وقوع کولاک شدید  مجددا راه ۴۷ روستای استان مسدود شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه همه این راه‌های بسته شده امروز بازگشایی می‌شود، گفت: بر اساس پیش بینی‌ هواشناسی استان زنجان، مبنی بر وزش باید شدید در برخی از مناطق احتمال وقوع مجدد کولاک وجود دارد.

یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر تردد در همه جاده‌های شریانی و آزادراه‌های استان زنجان بدون مشکل جوی و ترافیکی جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

انتهای پیام/ن
 

وضعیت راه‌های استان زنجان

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.