تمجید رسانه عربستانی از شروع مقتدرانه ایران در جام ملت‌ها

رسانه عربستانی عرب نیوز از شروع مقتدرانه ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا تمجید کرد.

تمجید رسانه عربستانی از شروع مقتدرانه ایران در جام ملت‌هابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه عرب نیوز، با وجود حسرت ۴۳ ساله تیم ملی ایران در کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، ایران بی رحمانه یمن را در هم کوبید. دبل مهدی طارمی در بازی با یمن و برد مقتدرانه ایران، به دیگر رقیبان قدرتمند قاره کهن که چشم به قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دوخته اند، نهیب بزرگی زد.

شاگردان کی روش در بازی دیشب خود در مقایسه با کره جنوبی، رقیب سنتی ایران خیلی بهتر ظاهر شدند. به دنبال پایان دادن به حسرت ۴۳ ساله از دریافت آخرین عنوان قهرمانی در فوتبال آسیا، ایران بدون تردید در بازی عالی که از خود به نمایش گذاشتند مهر تاییدی بر قدرتشان زد.

ایران با گل دقیقه ۱۲ طارمی ابتدا پیش افتاد و بعد از چند دقیقه شوت سرکش سردار آزمون در برگشت را تبدیل به گل کرد و توانست دبل خود را در این بازی به ثمر برساند.

کاپیتان اشکان دژاگه در دقیقه ۲۳ با ضربه آزاد در شب اشتباه سنگربان یمنی گل بعدی را توانست مثل گلوله‌ای سرکش راهی دروازه یمن کند.

سردار آزمون در نیمه دوم گل چهارم را به ثمر رساند. در شبی که ضربه‌های عجیب و غریب بازیکنان یمن راه به جایی نداشت، ایران بازی در حد یک قهرمان را از خود ارائه داد.

سامان قدوس بازیکن تعویضی ایران پنجمین و آخرین گل را در دقیقه ۷۸ به یمن زد. بازیکنان یمنی به لحاظ فیزیکی و جسمانی شکست خوردند و فقط شوت زیبای از راه دور مهدی ترابی که به طور شگفت انگیزی به تیر دوازه خورد از ۶ تایی شدنشان جلوگیری کرد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی ایران ۵ - یمن صفر/ خط و نشان آتشبار‌های پارسی برای بزرگان قاره کهن + تصاویر، فیلم و حاشیه‌ها


انتهای پیام/

رسانه عربستانی از قدرت ایران در جام ملت ها نوشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار