بی تفاوتی شهرداری یاسوج نسبت به فاجعه زیست محیطی دوپشته/سلامتی ساکنان دهستان دشت روم در خطر است

مصوبه‌ کارگروه مدیریت پسماند برای ایجاد کارخانه‌ بازیافت زباله دوپشته‌ دشت روم ۱۳ ساله شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، کناری فرماندار بویر احمد در نشست کارگروه مدیریت پسماند که با هدف ساماندهی زباله‌های دو پشته‌ دشتروم برگزار شد با بیان اینکه اراده ایی برای ایجاد کارخانه‌ بازیافت زباله از سوی شهرداری یاسوج دیده نمی شود گفت: اجرایی نشدن این مصوبه بعد از ۱۳ سال هیچ گونه توجیهی ندارد.

وی با انتقاد از شهرداری و شورای شهر یاسوج برای تعلل در اجرایی نشدن این طرح افزود: کار ایجاد این کارخانه به تعانی‌هایی متشکل از دهیاری‌های منطقه‌ی دشت روم واگذار می‌شود.

کناری با انتقاد از تاثیرات زیست محیطی ناشی از جاری شدن شیرابه‌ زباله ها در سد شاه قاسم و منابع آبی دشت روم اضافه کرد: ساماندهی این محل می توانست سال‌ها قبل به سلامتی اهالی پایین دست کمک کند، اما شهرداری و شورا به این مهم بی تفاوت هستند.

در این نشست علی پور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد در انتقادی تند و بی سابقه از مدیریت در شهرداری یاسوج و نوع نگاه شورای اسلامی و تعامالات دوستانه با شهرداران گفت: متاسفانه به موازات تغییر احوال شهرداران و مجموعه‌ مدیریتی و همراهی اعضای شورای شهر خدمات عمومی برای رفاه مردم دیده نمی‌شود .

علی پور با بیان اینکه در یک دوره عضویت در شورای اسلامی شهر یاسوج شاهد بی تفاوتی شهرداری و همراهی برخی اعضای شورای شهر با شهرداران بوده اضافه کرد: جا دارد نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر از بی تفاوتی در اراده‌ی شهردار از ایشان طرح سوال کنند، اما متاسفانه این انگیزه بواسطه‌ همسویی شورا و شهرداری در هیچ دوره ای انجام نگرفت.

وی افزود: شهردار یاسوج در حالی از کمبود اعتبار برای اجرای مطالعات یا اجرای طرح‌های خدماتی سخن می‌گوید که برای خرید خودروی ویژه صرفا برای جابجایی در جلسه‌ها چند صد میلیون تومان هزینه می کند، اما نسبت به سلامت مردم در مجاورت محل دفن زباله‌ها بی تفاوت است.

انتهای پیام/غ

 مصوبه کارخانه بازیافت یاسوج ۱۳ ساله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۰۹:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آقای مهندس! ماشین چندصد میلیونی در دوره شهردار سابق و زمانی که شما عضو شورای اسلامی بودید خریداری شد!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آخه ۴ سال عضو شورا بودی حتی یک بار دهانت باز نشد!