مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

سازندگان متعهد جایگزین پیمانکاران متخلف شدند/ ۵۰۰ واحد مسکن مهر پکیج‌های خود را تحویل گرفتند

هدایت، گفت: سازندگان متعهد جایگزین پیمانکارانی که تعهد کاری برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر پردیس نداشتند، شدند.

سازندگان متعهد جایگزین پیمانکاران متخلف در مسکن مهر پردیس شدندمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در بهمن ماه بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: شرط تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس را بر تکمیل تمام زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی و زیربنایی آنها گذاشته‌ایم تا بعد از بهره‌برداری مشکلی برای متقاضیان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از واحدهای مسکن مهر بعد از بهره‌برداری و تحویل با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند، بنابراین در این دوره سعی کردیم واحدها را با تمام امکانات به متقاضیان تحویل دهیم.

هدایت با بیان اینکه برخی از سازندگان واحدهای مسکن مهر بدقولی کرده و واحدها را به موقع به متقاضیان تحویل نداده‌اند، گفت: طی جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان برگزار کردیم، مقرر شد که با پیمانکاران متخلف در این بخش برخورد شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: علی‌رغم مساعدت‌های بسیاری که برای تکمیل واحدهای مسکن مهر انجام داده‌ایم برخی از پیمانکاران مشکل‌ساز شده‌اند و ما در ابتدا به آنها تذکر می‌دهیم، سپس در صورت رعایت نکردن سازنده دیگری را جایگزین آنها می‌کنیم. در این دوره برخی از پیمانکاران طی تذکراتی که گرفته‌اند، سرعت پیشرفت فعالیت‌های خود را در این بخش افزایش داده‌اند.

وی ادامه داد: بیشتر مشکلات سازندگان واحدهای مسکن مهر مربوط به فاز ۸ بوده که با تعدادی از آنها برخوردهای لازم را انجام داده‌ایم.

هدایت بیان کرد: در فازهای ۵ و ۹ پیمانکاران متعهد جایگزین پیمانکاران متخلف شده‌اند و همین موضوع باعث شده که پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند واحدهای آماده‌ در پرند و هشتگرد را به جای واحدهای نیمه‌تمام خود در پردیس تحویل بگیرند، افزود: هر متقاضی که علاقه‌مند باشد، می‌تواند واحد آماده‌ای را در پرند و هشتگرد تحویل بگیرد، اما تا امروز استقبال چندانی صورت نگرفته است.

وی درباره پکیج‌های واحدهای مسکن مهر در پردیس، گفت: متأسفانه در بازه‌ای از زمان کمبود پکیج برای واحدهای مسکن مهر مشکل‌ساز شده بود که این مشکل در فاز ۱۱ بسیار بیشتر بود، اما هم‌اکنون ۵۰۰ واحد پکیج‌های خود را تحویل گرفتند و طی یک قرارداد صورت گرفته به صورت هفتگی پکیج‌ها آماده و تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/

 مشکل پکیج واحدهای مسکن مهر پردیس بر طرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار