مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:

دستگاه تایپ پرکینز از مطالبات مهم دانش آموزان روشندل است

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، دستگاه تایپ پرکینز را از مطالبات مهم دانش آموزان روشندل در استان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استثنایی و کمک به خانواده آن‌ها برای ادامه تحصیل، گفت: در سال جاری ۹ میلیارد ریال برای هزینه رفت و آمد این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: علاوه بر ایجاد شرایط لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان استثنایی، دغدغه‌های دیگری در این حوزه وجود دارد که می‌توان به تهیه ابزار‌های مورد نیاز دانش آموزان نابینا برای تسهیل در فرآیند یادگیری و آموزش آن‌ها اشاره کرد.

ممبینی دستگاه تایپ پرکینز را از مطالبات مهم دانش آموزان روشندل عنوان و تصریح کرد: دانش آموزان نابینا و کم بینا با بهره گیری از این دستگاه می‌توانند راحت‌تر به امر نوشتن بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان افزود: ۲ دانش آموز نابینا در یکی از مدارس عادی شهر شاوور در حال تحصیل هستند که به یکی از آن‌ها یک دستگاه تایپ پرکینز اهدا شد.

این مقام مسئول بیان داشت: ۱۴۳ دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس استثنایی خوزستان تحصیل می‌کنند که ۲۱۲ دانش آموز از این تعداد به صورت تلفیقی در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

علی ممبینی اظهار کرد: نیاز است خیران در کنار مدرسه سازی در تامین ابزار مورد نیاز دانش آموزان نابینا نیز به آموزش و پرورش کمک کرده تا این دانش آموزان روند تحصیل خود را آسان‌تر دنبال کنند.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به نیازهای دانش آموزان استثنایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.