جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش در دامغان:

دشمن از توان نظامی ایران هراس دارد/ارتش و سپاه دو برادر و بازوان قدرتمند نظام هستند

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش گفت:اقتدار نیرو‌های مسلح ما دشمن را زمین‌گیر کرده،طوری که از توان نظامی ایران هم هراس دارد.

دشمن از توان نظامی ایران هراس دارد/ارتش و سپاه دو برادر و بازوان قدرتمند نظام هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امیر دریابان شهرام ایرانی جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش در نشستی تحت عنوان برادری ارتش و سپاه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان دامغان گفت: دشمن از وجود تجهیزات نظامی به‌روز و ساخته‌ شده به دست جوانان این مرزوبوم ترس و وحشت دارد ،طوری که هیچگاه توان رویا رویی با ملت ایران را ندارد.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش، افزود: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از باور توان علمی و جوانان این مرزوبوم است که به رخ جهانیان و به‌ویژه دشمنان کشیده می‌شود.

وی افزود: ارتش و سپاه تابع دستور فرمانده معظم کل قوا  و دو برادر و بازوان قدرتمند نظام هستند و در راستای دفاع از کشور در برابر دشمنان مبارزه می‌کنند که منویات معظم له را جامع عمل می‌پوشانند.

وی با اشاره به اینکه ساخت ناوشکن جماران و سهند از اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر می‌دهد، اظهار داشت: ساخت این دو ناوشکن از موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش است که با استفاده از توان و تخصص داخلی اقیانوس‌ها را طی کرده و در دل دشمنان می‌رویم و آنان را در عمل انجام‌شده قرار می‌دهیم.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حالی ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد که دشمن تمام تلاش خود را برای کم‌اهمیت جلوه دادن این اقتدار به کار گرفته تا مانع برگزاری این جشن شوند و ما موظفیم با حضور شکوهمند خود این جشن را برگزار و بار دیگر عزت و اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام / گ

حضور جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش در دامغان

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.