مسئول ورزش انصار الله یمن: این تیم ملی فوتبال کشور یمن نیست!

حسن زید وزیر ورزش دولت ائتلافی انصار الله یمن اعلام کرد: این تیم ملی یمن نیست و برای حضور در جام ملت‌ها با ما مشورتی انجام نشده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن زید وزیر ورزش دولت ائتلافی انصارالله یمن در گفتگو با یک سایت خبری یمن گفت: تیمی که به نام یمن در برابر تیم ملی فوتبال ایران در قالب دیدارهای جام ملت های آسیا 2019 شکست خورد متعلق به کشور یمن نیست و سیاسی کاری برخی کشورها و همسایه های شرور (عربستان و امارات)  این تیم را به جام ملت های آسیا فرستاده اند.

همچنین حسن زید وزیر ورزش دولت انصارالله یمن اعلام کرد: این تیم ملی ربطی به ما ندارد و به عنوان نماینده یمن شناخته نمی‌شود. ما مخالف حضور در رقابت هایی هستیم که عربستان سعودی و امارات متحده عربی در آن شرکت دارند.

حسن زید افزود: ما در رابطه با فدراسیون ها و کمیته ها اطلاعات کافی را داریم و به دنبال آن هستیم تا فدراسیون فوتبال خود را داشته باشیم و تمامی حمایت های مالی و ارائه پشتیبانی ها را برای حضور در مسابقات خود انجام دهیم. همچنین برای حضور در مسابقات به هیچ وجه تماسی با ما برقرار نشد و این تیم بدون اطلاع ما در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 حاضر شد.


بیشتر بخوانید:

عربستان۴_ کره شمالی صفر/ پیروزی آسان سعودی‌ها در نخستین گام

برنامه و زمان دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

اسناد سیاسی‌کاری امارات در جام‌ ملت‌ها افشا شد


انتهای پیام/

دخالت سیاسی سعودی و اماراتی ها در جام ملت های آسیا 2019 فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار