در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بخش کودکان معلول بیمارستان نورافشار تعطیل نیست

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار گفت: بخش کودکان معلول بیمارستان نورافشار در حال گسترش است و از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.

مجید نوری رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی بخش کودکان معلول بیمارستان نورافشار اظهار کرد: در گذشته این بخش دارای ۵ اتاق با ظرفیت ۹ کودک بود که این ۹ کودک نیز بستری می‌شدند و هم اکنون در حال گسترش این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه بخش کودکان معلول بیمارستان فوق تخصصی نورافشار تعطیل نشده است و از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند، افزود: با ایجاد فضای مناسب و افزایش و تکمیل تجهیزات پزشکی لازم در این بخش، روزانه حداقل 100 کودک فیزیوتراپی خواهند شد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به همکاری سازمان بهزیستی در این زمینه گفت: با همکاری سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر از هفته آینده تمام کودکانی که توسط بهزیستی معرفی می‌شوند، به وسیله خودروهای هلال احمر برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به رایگان بودن ارائه خدمات به کودکان بیمار بیان کرد: اگر پزشکی تشخیص دهد که کودکی نیاز به بستری دارد، در این صورت آن کودک بستری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار