مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند برگزارشد.

همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،ضمن تبریک به دبیرخانه و دبیر جشنواره جهت برگزاری هشتمین دوره جشنواره بین المللی شعر سپید عربی گفت: ۷ کشور قرار است در این گردهمایی بزرگ در منطقه آزاد اروند شرکت کنند.

وی افزود: کشور‌های لبنان، عمان، تونس، عراق، اردن، بحرین و ایران در این جشنواره حضور دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: برگزاری رویداد‌های فرهنگی در هر کشور و میزبانی از دیگر کشورها، به منزله‌ی امنیت و ثبات کشور میزبان در برپایی مراسمات مهم و بین المللی است.

جمال نصاری دبیر جشنواره بین المللی شعر سپید عربی منطقه آزاد اروندهم با اشاره به دستاورد‌های این جشنواره در هشتمین دوره‌ی خود گفت:  در این رویداد مهم، ۸ اثر مکتوب رونمایی خواهد شد که متشکل از مجموعه شعر، ترجمه و ... است.

وی افزود: جشنواره بین المللی شعر سپید عربی منطقه آزاد اروند به دو بخش نقد و بررسی صبح‌ها در مکان‌های مختلف دو شهرستان خرمشهر و آبادان برگزار خواهد شد و جلسات شعر خوانی، عصر‌ها برگزار می‌گردد.

دبیر جشنواره بین المللی شعر سپید عربی منطقه آزاد اروند گفت: رونمایی از ۸ کتاب چاپ شده در بخش نقد و بررسی انجام خواهد گرفت و از شاعران و مترجمین این کتب دعوت به عمل آمده است.

هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند از ۲۵ الی ۲۸ دی ماه در منطقه آزاد اروند برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ د

جشنواره بین المللی شعر سپید عربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.