مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان

همایش ملی "حوزه علمیه سنت‌های کارآمد" درقم برگزار خواهد شد

حجت‌الاسلام روشندل گفت: همایش ملی حوزه علمیه سنت‌های کارآمد از بهمن‌ماه امسال آغاز و تا مهرماه سال آینده در شهر‌های قم، تبریز، شیراز، تهران، اصفهان و مشهد مقدس ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام علی روشندل عصر امروز در نشست خبری همایش ملی حوزه علمیه و سنت‌های پایدار که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های مناسبی بین حوزه علمیه مشهد مقدس و خبرگزاری حوزه وجود دارد.

وی با اشاره به تعامل منسجم حوزه‌های علمیه کشور در مسیر اهداف بلند انقلاب اسلامی افزود: امروز تمام حوزه‌های علمیه کشور در یک راستا به دنبال اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و ترویج هرچه بیشتر احکام اسلامی در بین مردم هستند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان برگزاری همایش استانی حوزه علمیه و سنت‌های کارآمد در مشهد مقدس در تابستان سال جاری گفت: همایش استانی حوزه علمیه سنت‌های کارآمد تابستان امسال برگزارشده و نتایجی مثبتی نیز از آن حاصل‌شده است.

بیشتر بخوانید

قم| سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده حداکثری از تکنولوژی‌های نوین می‌کند

حوزه علمیه خواهران مرجع رسیدگی به تمام مسائل مربوط به زنان می‌شود

قم| حوزه علمیه در فضای بین الملل ۳۰۰ هزار طلبه و خانواده آن‌ها رابا زبان فارسی آشنا کرد

روشندل ادامه داد: از ویژگی‌های همایش ملی حوزه علمیه و سنت‌های کارآمد این بوده که تمام حوزه‌های علمیه کشور را درگیر خودکرده و تمام طیف‌های موردنظر فرصت حضور در آن را خواهند داشت، همایش ملی حوزه علمیه سنت‌های کارآمد از بهمن‌ماه امسال آغاز و تا مهرماه سال آینده در شهر‌های قم، تبریز، شیراز، تهران، اصفهان و مشهد مقدس ادامه پیدا می‌کند، قم میزبان نخستین پیش همایش است.

دبیر استان‌های خبرگزاری حوزه نیز با اشاره به برخی از رویکرد‌های مثبت خبرگزاری حوزه در ماه‌های اخیر ابراز کرد: تعامل با مخاطب در امر خبر و اطلاع‌رسانی و مخاطب محوری رویکرد اصلی خبرگزاری حوزه است.

علی علیزاده گفت: رویکرد مخاطب محوری خبرگزاری حوزه رویکردی فرا کاملاً طیفی بوده و تمام نهاد‌های انقلابی در درون طیف مخاطب محوری خبرگزاری حوزه قرارگرفته و امکان ارائه نظر، پیشنهاد و انتقاد دارند.

وی با بیان برخی از فعالیت‌های خبرگزاری حوزه در مسیر مخاطب محوری عنوان کرد: راه‌اندازی پویش مردمی" اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم"، برگزاری گعده‌های طلبگی، نشست‌های تخصصی، هم‌اندیشی با گروه‌های فعال طلبگی و رسانه‌ای و نشست‌های خبری مستمر از فعالیت‌های مهم خبرگزاری حوزه در راستای رویکرد مخاطب محوری بوده است.

انتهای پیام/الف

همایش ملی "حوزه علمیه سنت‌های کارآمد" برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار