در تماس تلفنی روز گذشته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با قائم مقام وزیر کشور ترکیه، دو طرف بر استمرار همکاری‌‌‌ها و تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

ایران و ترکیه بر استمرار همکاری‌ها در برخورد با گروه‌های تروریستی و تامین امنیت مرز‌ها مطرح شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محترم اینچه در این تماس تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات کنترلی نیرو‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با فعالیت گروه‌های تروریستی و عوامل قاچاق انسان، خواستار همکاری بیشتر نیرو‌های مرزی دو کشور در انجام عملیات همزمان علیه گروه‌های تروریستی شد.

حسین ذوالفقاری نیز ضمن تاکید بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه برقراری امنیت در مرز‌های دو کشور بر انجام همکاری‌ها و هماهنگی مدیران ذی ربط ایران و ترکیه در جهت مبادله اطلاعات و اقدامات عملیاتی تاکید و پیشنهاد کرد در اسرع وقت فرمانده مرزبانی کشورمان با فرمانده ژاندارمری ترکیه در نقطه صفر مرزی ملاقات کند که این پیشنهاد مورد موافقت قائم مقام وزیر کشور ترکیه قرار گرفت.

در مذاکره تلفنی ذوالفقاری با محترم اینچه همچنین آخرین اخبار و رویداد‌های مرزی و امنیتی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه بر استمرار همکاری‌های دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک امنیتی و در اجرای موافقتنامه امنیتی تاکید شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار