شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد

میزبانی بوستان مسافر از مسافران نوروز ۹۸

حسینی از پایان عملیات عمرانی بوستان مسافر خبر داد و گفت: بوستان مسافر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تاپایان سال آماده اسکان مسافران نوروزی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه ۴ تهران اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و رفاهی و ایجاد بستری امن به مسافرانی که از شمال شرق از طریق بزرگراه شهید بابائی وارد تهران می‌شوند، احداث بوستان مسافر با مساحتی بالغ بر ۹ هزار متر مربع در انتهای بزرگراه شهید بابایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به توقف مسافران نوروزی در حاشیه اراضی جنگل کاری غزال و در کنار حاشیه بزرگراه‌ها و جلوگیری از ایجاد حوادث احتمالی و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مسافران شهر تهران با ایجاد معابر مناسب، کلنگ احداث بوستان مسافر از مهر ماه سالجاری به زمین خورد.

شهردار منطقه ۴ تهران با بیان اینکه عملیات در این بوستان به پایان رسیده افزود: در حال حاضر با پخش روکش آسفالت به تناژ ۸۰ تن، آخرین عملیات عمرانی محدوده بوستان، توسعه فضا‌های نشیمن، نیمکت و آلاچیق این پروژه به پایان رسیده و احداث زمین بازی کودکان نیز در دست اجرا است.

حسینی با اشاره به امکانات مورد نیاز مسافران در این بوستان گفت: بوستان مسافر با امکاناتی نظیر شبکه روشنایی مناسب، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق و سکو‌های پرتعداد برای گستراندن چادر‌های مسافرتی، مکان‌هایی مخصوص برای شستشوی ظروف، نصب وسایل بازی کودکان، نصب وسایل بدنسازی و غیره میزبان شهروندان و مسافران نوروزی ۱۳۹۸ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات عمرانی این بوستان در حوزه فنی و عمرانی به پایان رسیده است و مناسب سازی و ایجاد سایر امکانات رفاهی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار