در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

وعده وزیر کار برای جلوگیری از دزدی و چپاول

شریعتمداری گفت: باید از کار آفرینان حمایت و از دزدی‌ها و چپاول جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: باید از کار آفرینان حمایت و از دزدی و چپاول جلوگیری کنیم تا این اتفاق نیفتند. اگر دزدی بخواهد صورت گیرد باید جلوی آن ایستاد و از کارآفرینان تقدیر کرد تا مسیر خود را ادامه دهند.

شعریتمداری گفت: بنیان گذاران کار و رفاه اجتماعی تعهد دادند تا بار فعالیت خیر مجموعه وزارت کار و تامین اجتماعی را بر دوش شرکای اجتماعی بگذارند تا فقط از بودجه‌ دولت برای حل مشکلات رفاه اجتماعی استفاده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حمایت از کودکان کار و اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار، بدون تکیه بر شرکای اجتماعی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید کار آفرینان را برای حضور در این عرصه‌ تشویق کنیم، افزود: باید برای 500 کارآفرین دوران بعد از انقلاب سندی منتشر و در مراسمی از آن‌ها تجلیل کنیم و بار قابل ملاحظه‌ای از مسئولیت اجتماعی را بر دوش آن‌ها بیندازیم و بخواهیم ما را در عرصه‌های گوناگون همراهی کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل کرده‌ها از دانشگاه خارج می‌شوند، اما مهارت کافی برای انجام کار ندارند، گفت: عمده بیکاران به دلیل نداشتن مهارت کافی و استاندارد بیکار هستند.

شریعتمداری ادامه داد: باید برای جلب مشارکت خیرین در زمینه مهارت افزایی و ایجاد یک مرکز آموزشی فنی استاندارد برای جوانان فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
سلام‌راستی‌توام‌۷۰‌میلیاردپول‌نقدتوی‌خونه‌داری‌یانه‌اگرداری‌خوش‌بحالت
آخرین اخبار