نمایش خیابانی "آبادانی ها " در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استانی منطقه آزاد اروند به اجرا در می آید.

رضا چوپان نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی "آبادانی ها " در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت :  نمایش خیابانی "آبادانی ها" قصه ی گروهی جوان ونوجوان است که شرایط زندگی در زمان  حال و گذشته آبادان را برای هم تعریف می کنندکه ناگهان با شروع جنگ همه چیز به هم می ریزد....و شرایط مردم در زمان جنگ و بعد از آن در یک فضای تراژیک به  تصویر کشیده می شود.

وی ادامه داد : بازیگران این نمایش خیابانی را ؛بیتا زادگان، میلاد مطرقی، محمد حسن حیاوی، کوثر عقیلی، بهاره مظفری، رضاچوپان، مونس رنجبری، کلثوم سکرانی، ایلیا چوپان تشکیل داده اند.

نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی "آبادانی ها "  گفت : این اثر کاری از گروه تئاتر پیچک آبادان است که زمان اجرای آن  20 دقیقه می باشد و در ساعت 20:30 پنج شنبه 20 دیماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا در خواهد آمد.

سی و هفتمين جشنواره بين المللی تئاتر فجر ( بخش استاني منطقه آزاد اروند) از ١٨ الی ٢١ دی ماه در آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحيه آن ساعت ١١ صبح روز سه شنبه ١٨ ديماه جاری در محل گلزار شهدا آبادان آغاز شد و مراسم اختتاميه نيز ساعت ١٨ روز جمعه مورخ ٢١ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری خليج فارس خرمشهربرگزار می شود .

انتهای پیام/ د

اجرای نمایش خیابانی "آبادانی ها "

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.