محل كمپ استقلالى ها در تركيه مشخص شد

محل اردوى اعضاى تیم فوتبال استقلال در ترکیه مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس هماهنگی انجام شده میان سرمربی و سرپرست باشگاه استقثلال ، آبی پوشان اردوی آماده سازی خود را در کمپ مجهز امیر اسپرت آنتالیا برگزار خواهند کرد.

این مجموعه دارای ۱۰ زمین تمرین با چمن مناسب و ایده آل است که ۵ زمین تمرین از نظر ابعاد این مجموعه در استاندارد‌های یوفا می‌باشد تا تیم استقلال مشکلی برای برگزاری تمرینات خود نداشته باشد.

محل كمپ استقلالى ها در تركيه مشخص شد

این کمپ مجهز به سالن وزنه، سالن کنفرانس، استخر و سونا، سالن جلسه است و اتاق‌های مجهز در این کمپ برای میزبانی از استقلال وجود دارد و آبی پوشان در این اردو از امکانات مطلوب استفاده خواهند کرد.

همچنین استقلال در این اردو دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد که اولین دیدار دوستانه استقلال برابر تیمی از سوپر لیگ رومانی است و دیگر دیدار آبی پوشان برابر یکی از تیم قدرتمند اروپایی برگزار خواهد شد.

محل كمپ استقلالى ها در تركيه مشخص شد

باشگاه استقلال تمرینات خود را تا قبل از اعزام به آنتالیا در تهران ادامه خواهد داد و سپس برنامه آماده سازی خود را در یکی از مجهز‌ترین کمپ‌های کشور ترکیه که در طول سال میزبان تیم‌های مطرح دنیا است، برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید:

جپاروف قید استقلال را زد

شاگردان شفر در ترکیه اردو می‌زنند

حضور فرهاد مجيدى و فتحى در تمرين استقلال


انتهای پیام /

برگزارى دیدار هاى دوستانه استقلال در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۷
خواهش میکنم یک از دوستان بفرماین و منو اگاه سازن که چطور چن روز قبل بازیکنان استقلال بخاطر طلبشون اعتصاب کرده بودن حالا میرن برای سفر تدارکاتی به ترکیه.
آخرین اخبار