معاون وزیر ورزش در سمنان:

برخی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش حاشیه می‌سازند/ورزش نیازمند خصوصی‌سازی است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حاشیه‌سازی برای بخش خصوصی علاقه‌مند به ورزش امروز یک معضل در ورزش جمهوری اسلامی ایران شده است.

برخی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش حاشیه می‌سازند/ورزش نیازمند خصوصی‌سازی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در نشست تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  گفت: ورزش از حاشیه‌سازها ضرر می‌بیند. برخی اوقات شاهد هستیم آن‌قدر برای یک سرمایه‌گذار راغب در امر ورزش حواشی پیش می‌آید که دیگر رغبتش را به فعالیت در این زمینه از دست می‌دهد و این آفت بزرگی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان فراری دادن بخش خصوصی از ورزش قهرمانی را ماحصل رفتار کسانی دانست که وی آن‌ها را «برخی افراد» عنوان کرد و افزود: برخورد نامناسب با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه ورزش سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاران دریابند حوزه ورزش، فضای خوب و امنی برای سرمایه‌گذاری ندارد درنتیجه همکاری‌هایشان را ادامه نمی‌دهند و این امر ورزش را متضرر می‌کند.

وی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه بدیهی است که بخش خصوصی در ورزش به دنبال منافع خود است، افزود: این امر طبیعی است که وقتی سرمایه‌گذاری در ورزش به‌خصوص ورزش قهرمانی و سطح اول کشور سرمایه‌گذاری می‌کند نیاز به دیده شدن، مطرح‌شدن و همچنین درآمد و منفعت کسب کردن است چراکه در حال ارائه خدمات است و این امر طبیعی محسوب می‌شود و لذا باید گفت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی به‌خودی‌خود بد نیست.

معاون پارلمانی وزیر ورزش ادامه داد: سرمایه‌گذار هزینه می‌کند تا احترام مردم را جلب یا خدمتی به شهر و منطقه‌ای کند و یا در سرمایه‌گذاری به دنبال سود مادی است اما برخی حاشیه‌سازها این را به‌گونه‌ای بیان می‌کنند که گویی ورزش رو به نابودی است که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد.

خادم  عنوان داشت وزارتخانه در انتصاب یک مدیر برخی خواسته‌ها و مطالبات را نیز از او دارد و حوزه جوانان امری است که ما معتقد به آن هستیم و توجه به آن را از سوی دیگر انتظاری به‌حق می‌دانیم.

در این مراسم جان‌علی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان معرفی شد و از خدمات فتاحی مدیرکل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام / گ

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.