اشتباه عجیب کارمندان هوآوی دردسرساز شد +تصویر

اکانت رسمی شرکت هوآوی در توئیتر به مناسبت سال نو میلادی پیام تبریکی را ارسال کرد که این پیام توسط گوشی آیفون فرستاده شده بود.

اشتباه عجیب کارمندان هوآوی پیامد‌های سنگینی را برایشان به همراه داشت + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل از سال نو میلادی اکانت رسمی شرکت هوآوی در توئیتر، با انتشار یک پیام سال نو را تبریک گفت و نوید اتفاقات خوب در سال جدید را از طرف شرکت به طرفداران خود داد. اما نکته‌ای که به زودی در سراسر فضای مجازی منتشر شد این بود که این پیام با یک گوشی آیفون ارسال شده و این در حالی است که اکانت مربوط به شرکت هوآوی بود. (تصویر زیر) این که کارمندان هوآوی از محصولات خود این شرکت استفاده نمی‌کنند و با تولیدات برند رقیب و با اکانت رسمی شرکت پیام ارسال می‌کنند، اتفاقی است که اصلا جلوه خوبی برای این شرکت چینی ندارد. پس از این اتفاق، کاربران فضای مجازی به تمسخر هوآوی پرداختند و در مدت کوتاهی تصاویر و مطالب طنز زیادی به سبب این اتفاق ساخته و منتشر شد.

اشتباه عجیب کارمندان هوآوی پیامد‌های سنگینی را برایشان به همراه داشت + تصاویر

طبق گزارش بلومبرگ، هوآوی اعلام کرده که این اشتباه خارج از بخش کنترل فضای مجازی این شرکت رخ داده، اما بنا به دلایلی تصمیم دارد تا دو کارمند بخش بازاریابی این شرکت را تنبیه کند. این مجازات شامل ۵۰۰۰ یوان چین معادل ۷۰۰ دلار جریمه به همراه تنزیل رتبه و محروم شدن از ارتقاء رتبه و پاداش در طول ۱۲ ماه آینده است.

بر اساس اعلامیه‌ای که منتشر شده یکی از کارمندان جریمه شده، رئیس بخش بازاریابی دیجیتال است. در ضمن شرکت هوآوی در نامه‌ای تمام کارمندان خود را سرزش کرده و این اتفاقات را غیرقابل بخشش خوانده است. در این نامه آمده که چنین اتفاقاتی باعث نمایش عیوب و اشتباهات در فرایند کار و مدیریت شرکت است و نباید رخ دهد.

اما قبلا شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن‌های هوشمند مانند سامسونگ و اپل نیز از این دست اشتباهات در اکانت‌های رسمی خود کرده‌اند. برای مثال چندین بار پیام‌های تبلیغاتی شرکت سامسونگ در توئیتر توسط گوشی شرکت رقیب یعنی آیفون ارسال شده بود. خود شرکت اپل نیز یکبار پیام تبلیغاتی اپل موزیک را با یک دستگاه اندرویدی ارسال کرده بود. اما بزرگ‌ترین سوتی در شبکه‌های اجتماعی به تیم کوک مدیرعامل اپل بازمی‌گردد. چند سال پیش تیم کوک تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌داد او در حال بازرسی یکی از خطوط تولید شرکت اپل است، اما کاربران به زودی متوجه نکته‌ای شدند که بعدا برای اپل دردسر ساز شد.

صفحه مانیتور کامپیوتر‌هایی که در خط تولید فعال بودند در تصویر مشخص بود و جالب است که این رایانه‌ها به جای مک از سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز استفاده می‌کردند.


بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد


انتهای پیام/

اشتباه کارمندان در سال نو میلادی

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار