شناسایی سارقان فرش‌های ۲۰ میلیاردی در تجریش

رئیس کلانتری تجریش از دستگیری سارقانی خبر داد که ۴ تخته فرش نفیس به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.

شناسایی سارقان فرش‌های ۲۰ میلیاردی در تجریشبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری تجریش اظهار کرد: دوازدهم آبان ماه سال جاری یکی از شهروندان با مراجعه به این کلانتری اعلام کرد که ۴ تخته فرش دستباف و نفیس از انباری منزلش به ارزش ۲۰ میلیارد ریال سرقت شده است.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات شاکی، آخرین باری که فرش‌ها را در انباری رویت کرده، اسفند ماه سال گذشته است، افزود: رد پایی از سارق در صحنه جرم باقی نمانده بوده و به نظر می‌رسید که سارق یا سارقان توانسته اند به راحتی وارد منزل شده و با اطلاع از محل فرش ها، آن‌ها را سرقت کنند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: با تحقیقات پلیس و بررسی افرادی که به منزل شاکی تردد داشتند، ماموران به یکی از نگهبانان سابق منزل مظنون و مخفیگاه وی را در بریانک شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، ماموران کلانتری موفق به دستگیری وی شدند.

وی با اشاره به اینکه با دستگیری متهم و اعتراف وی به سرقت ۴ تخته فرش با همکاری همدستش، افزود: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و ماموران در عملیاتی دیگر، سارق دوم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری تجریش بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند ۲ تخته از فرش‌ها را به یکی از مغازه داران در مرکز تهران فروخته و ۲ تخته دیگر را در منزل یکی از دوستانشان پنهان کرده اند.

سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان کرد: با کشف ۳ تخته فرش مالباخته، سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار