فرماندار شهرستان گناوه گفت: کیفیت کار، رعایت بهداشت و تعیین قیمت سه موضوع مهم در مسئله تالار داری است.

کیفیت، بهداشت و قیمت سه موضوع مهم در تالار داری استسید علی پاکنژاد ددر نشست با نمایندگان صنوف عکاسان، تالارداران و مزون داران لباس شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: یکی از مهمترین مسئله در خصوص تالار داران، بهداشت درون تالار‌ها است که ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد.

وی با بیان اینکه بهداشت باید سرلوحه کار تالار داران باشد افزود: مسائل بهداشتی درون سالن تالار‌ها و آشپزخانه‌ها رعایت شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: نظارت بر نرخ تالار‌ها نیز یکی از مسائل مهم در صنف تالار داری است که اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف باید برای تالار داران نرخ گذاری کند.

پاکنژاد یادآور شد: همه باید این نکته توجه کنند که وقتی صنفی تشکیل شد در کار هم دخالت نشود و تالاردار ، عکاس و مزون دار کار خود را انجام دهد و از امروز هر عکاس و سفره دار و غیره با نامه رسمی صنف باید به تالارها معرفی شود و هیچ تالاری حق ندارد کسی را به اجبار معرفی کند در غیر این صورت برخورد می شود.

وی عنوان کرد: قیمت و نرخ گزاری باید براساس کیفیت و خدمات آن تالار، عکاس یا مزون دار باشد و بعد از قیمت گذاری باید نظارت لازم توسط بازرسان انجام و اگر تخلفی صورت گرفت به مراجع قضایی معرفی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: هر سفره دار و عکاس باید توسط اتاق اصناف معرفی شود و تالار دار حق ندارد کسی را به اجبار معرفی کند.

پاکنژاد گفت: تالار‌ها، عکاسان و مزون دارانی که مجوز ندارند باید شناسایی و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

نظارت بر نرخ تالار‌ها یکی از مسائل مهم در صنف تالار داری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.