در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات صدرعاملی درباره تغییر تهیه کننده «سونامی»

صدرعاملی با اشاره به محتوای جدیدترین اثر خود گفت: «سونامی» یک درام ورزشی است که در سینمای ایران به آن کمتر پرداخته شده است.

میلاد صدر عاملی کارگردان سینما درباره موضوع فیلم سینمایی «سونامی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این فیلم سینمایی اظهار کرد: «سونامی» یک درام ورزشی است و قصد دارد ژانری که فیلمسازان در سینمای ایران کمتر به آن پرداختند را زنده کند.

وی در ادامه بیان کرد: در واقع این فیلم دغدغه‌های مسیر قهرمانی یک ورزشکار را از حرفه‌ای شدن و رنج‌های که او متحمل می‌شود را نشان می‌دهد. اغلب تماشاچی فقط زمانی ورزشکار را می‌بیند که نوک قله است، ولی مسیری که او طی کرده را نمی‌بیند و «سونامی» قرار است این مسیر را نشان مخاطب بدهد.

صدرعاملی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان پسر رسول صدرعاملی کارگردان صاحب سبک سینما هستید و حضور پدر در این کار می‌تواند تاثیرگذار باشد، گفت: هرکس باید با خودش و در جایگاهی که دارد مقایسه شود و نباید فیلمسازی را با دیگر فیلمسازان مقایسه کرد.

کارگردانی «سونامی» درباره انتخاب محلی دائمی به عنوان کاخ جشنواره فیلم‌های فجر، تصریح کرد: هرسال این موضوع مطرح می‌شود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد، ولی این را باید گفت که همه کار‌ها نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد و طول می‌کشد.

وی در خصوص انتخاب شدن فیلم «سونامی» در جشنواره فیلم فجر و حاشیه‌های آن گفت: هر فیلمی راه خودش را پیدا می‌کند و مشخص می‌کند چه کسی با پارتی بازی آمده، چه کسی از رانت استفاده کرده و از این مدل حرف‌هایی که پشت سر هم می‌زنند.

صدر عاملی درباره تغییر تهیه کننده «سونامی» اظهار کرد: پروانه ساخت این فیلم را پدرم گرفت و پیش از این هم گفته شده بود، ولی سال ۹۷ «سونامی» همزمان با تولید کار جدید پدرم ساخته شد و دیگر او نمی‌توانست حضور داشته باشد، به همین سبب علی سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده معرفی شد. می‌گفتند که پدرم به عنوان داور جشنواره آن را انتخاب شده، اما هر فرد حرفه‌ای که این فضا را بشناسد، می‌داند که صدرعاملی خودش فیلم دارد و این موضوع صحت نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار