شهرداری منطقه 11 در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خیابان کاشان میزبان خیابان ورزش شد/ تلاش می‌کنیم مکان‌های ثابتی را به ورزش اختصاص دهیم

آبادیان با اشاره به اجرای طرح خیابان ورزش در خیابان کاشان گفت: تلاش می‌کنیم مکان‌های ثابتی را برای این کار اختصاص دهیم تا نیازی به مسدود شدن خیابان‌ها نباشد.

خیابان کاشان میزبان خیابان ورزش شد/ تلاش می‌کنیم مکان‌های ثابتی را به ورزش اختصاص دهیمنصرالله آبادیان شهردار منطقه  11 شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیته ورزش شورای شهر تهران تکلیفی را برای شهرداری تعیین کرده تا بتواند در راستای سرزندگی جامعه ورزش را در سطح محلات ترویج کند، اظهار کرد: در فاز اول قرار است که شهرداری هر منطقه تهران، یک خیابان را با رویکرد ورزش همگانی تعبیه کند.

شهردار منطقه  11 شهرداری تهران با بیان اینکه به غیر از بوستان‌ها و مراکز عمومی، بیش از 34 نقطه در منطقه 11 میزبان ورزش صبحگاهی هستند، گفت: امروز خیابان کاشان را به این موضوع اختصاص دادیم و با یک فراخوان از عموم مردم و علاقمندان دعوت کردیم تا در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از 17 محله منطقه 11 هر کدام به منظور شرکت در یک نوع ورزش آمدند و فعالیت کردند، تصریح کرد: برنامه امروز که با حضور آقای نظری رئیس کمیته ورزش برگزار شد، میزبان فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مثل فوتبال، گل کوچک، والیبال، پینگ پونگ و دارت بود.

آبادیان با بیان اینکه امروز با مسدود کردن خیابان کاشان این برنامه در این خیابان برگزار شد، گفت: براساس گفتگوهایی که با رئیس کمیته ورزش انجام دادیم، تلاش می‌کنیم مکان‌های خاصی را جهت ورزش محلات تعبیه کنیم تا دیگر نیازی به مسدود کردن خیابان نباشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار