دمای ۱۵ شهر استان کرمانشاه به زیر صفر درجه می‌رود

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم هوای سرد شبانه در نقاط مختلف، گفت: برای امشب (جمعه) انتظار می‌رود دمای ۱۵ شهر استان به زیر صفر درجه برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه  اظهار داشت: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، حمیل، روانسر، سرارود، سنقروکلیایی، کنگاور، گواور، هرسین، دالاهو، کوزران و گهواره مناطقی هستند که دمای کمتر از صفر درجه را تجربه می‌کنند.

وی افزود: در این میان، کوزران با حداقل دمای هفت درجه، سنقروکلیایی با ۶  و گواور نیز با پنج درجه زیر صفر سردترین نقاط استان خواهند بود برای شهر کرمانشاه نیز حداقل دمای امشب به سه درجه زیر صفر می‌رسد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از گرمتر شدن دمای هوا در نقاظ مختلف استان طی ۲۴ ساعت آینده نیز خبر داد و گفت: برای فردا (شنبه) دمای روزانه بین ۲ تا سه درجه و دمای شبانه نیز بین چهار تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

زوراوند گفت: با نزدیک شدن سامانه‌ای بارشی به جو استان انتظار می‌رود طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه آینده (۲۳ و ۲۴ دی) شاهد بارش باران و برف در اغلب نقاط استان باشیم که شدت بارش‌ها از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر روز دوشنبه و در مناطق شمالی و نیمه شمالی استان خواهد بود.

 

انتهای  پیام/ز

روز‌های یکشنبه و دوشنبه آینده (۲۳ و ۲۴ دی) بارش باران و برف پیش بینی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.