فایل تصویری گفتگوی صمیمانه مرحوم آیت الله خسروشاهی با رهبر انقلاب در اینجا قابل دریافت است.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی در سال ۱۳۰۳ در کرمانشاه به دنیا آمد. در عنفوان جوانی تقدیری مبارک او را به محضر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباس تهرانی می‌کشاند. وی فریفته اخلاق و جاذبه‌های معنوی آیت‌الله شیخ عباس تهرانی می‌شود و میل به طلبگی در او شدت می‌یابد؛ و با اینکه از سختی‌های زندگی طلبگی و مشکلات طلبه‌ها و حوزه‌های علمیه با خبر است با تنی چند از دوستانش خدمت آن بزرگوار می‌رسند و از ایشان می‌خواهند که دروس حوزوی را در محضرش آغاز کنند آیت‌الله حاج شیخ عباس تهرانی که از شاگردان برجسته حاج شیخ عبدالکریم حائری به شمار می‌رفته، دروس مقدماتی حوزه را برای این گروه کوچک تدریس می‌کنند.

خبر اول /گفتگوی صمیمانه مرحوم آیت الله خسروشاهی با رهبر انقلاب + فیلم


آیت‌الله خسروشاهی، وقتی با فدائیان اسلام و سپس با امام آشنا می‌شوند شجاعانه و عاشقانه در وادی مبارزه با رژیم طاغوت قدم گذارند و برای افشای چهره واقعی رژیم پهلوی قدم بردارند و برای افشای چهره واقعی رژیم طاغوت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آیت‌الله خسروشاهی مشهور به «سید العلما»‌ روز یکشنبه دوم بهمن‌ماهسال ۹۵، در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر مطهرش در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده شد.

لحظاتی از گفتگوی صمیمانه مرحوم آیت الله خسروشاهی با رهبر انقلاب در حاشیه دیدار مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار