معاون هلال احمر استان مرکزی خبرداد؛

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان مرکزی به مناسب ۴۰ سالگی انقلاب

معاون امورداوطلبان هلال احمر استان مرکزی از اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان مرکزی به مناسب ۴۰ سالگی انقلاب خبرداد.

محمودی معاون امورداوطلبان هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به مناسب ۴۰ سالگی انقلاب کاروان سلامت داو طلبان این جمعیت به مناطق محروم استان مرکزی اعزام خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه بهترین خیران کشور از استان مرکزی هستند که در جای جای کشور فعالیت میکنند افزود: برنامه دیگری که در حال انجام آن هستیم مجمع خیرین استان مرکزی با هدف شناسایی خیران است.

وی اضافه کرد: عمده فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ۲ بخش معیشت و سلامت است و از ابتدای سال تاکنون ۱۲۵ برنامه در این جمعیت هلال احمر انجام شده است.

معاون امورداوطلبان هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در این مدت ۴۲ کاروان سلامت با اعزام به مناطق محروم استان مرکزی به ویزیت رایگان، تحویل رایگان دارو و مشاوره آموزشی و بهداشتی زنان و کودکان و آسیب‌های اجتماعی و کلاس‌های همسان گزینی برای ازدواج پرداختند.

وی بیان کرد: برپایی ۱۷۵ایستگاه سلامت که منجر به بالا رفتن آگاهی مردم می‌شود، اجرای طرح اهدای خون در قالب طرح حمایت ماندگار در زمینه معیشت مردم، اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت به مناسبت عید نوروز و توزیع بسته‌های غذایی و تقسیم بین نیازمندان به تعداد ۳هزارو ۹۵۴ بسته غذایی، طرح همای رحمت با استعانت به حضرت علی و اجرای طرح ارمغان مهر برای شروع مدارس و اهدای پوشاک و البسه مدرسه به نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.
محمودی اظهار کرد: ما آرزو داریم یک روز همه مردم عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شوند و این شعار جمعیت است.

انتهای پیام / ج

گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب با اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.