رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پروژه پلاسکو تا سال ۹۹ به پایان می‌رسد

رضایی‌کوچی، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته موانع پیش روی ساخت پروژه پلاسکو برطرف شده و امیدواریم تا سال ۹۹ احداث این ساختمان به اتمام برسد.

موانع شورای عالی شهرسازی از پیش روی پلاسکو برداشته شدمحمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی برای پلاسکو مشکلاتی ایجاد کرده بود، گفت: با بازدیدی که هفته گذشته از پلاسکو داشتیم، توانستیم موانع سر راه احداث این ساختمان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مقرر شده بود که واحد‌های تجاری پلاسکو با همان متراژ گذشته به بهره‌برداران و صاحبان خود تحویل داده شود، ولی با وجود فضاهای مشاء از جمله راه پله و فضاهای عمومی باید پنج طبقه در زیر زمین ساخته شود.

رضایی تصریح کرد: شورای عالی شهرسازی اجازه ساخت بیش از یازده طبقه را نمی‌دهد و از طرف دیگر شهرداری مجوز ساخت پنج طبقه در زیر زمین به دلیل ایجاد مشکل در پارکینگ‌ها را صادر نمی‌کند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای پیشرفت فیزیکی ساختمان پلاسکو شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در ساخت این پروژه فعالیت‌های خود را به خوبی انجام داده است، گفت: متأسفانه فقدان هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی از جمکه میراث فرهنگی، شهرداری، شورای عالی شهرسازی و معماری و وزارت راه و شهرسازی باعث ایجاد برخی موانع در این بخش شده است.

وی تأکید کرد: در  بازدیدی که چند هفته پیش داشتیم تعدادی از این موانع برداشته شده و تا یک ماه آینده بازدید دیگری از این پروژه خواهیم داشت و موانع دیگری که پیش روی این پروژه است را برطرف خواهیم کرد و امیدواریم تا سال ۹۹ احداث این ساختمان به اتمام برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار