وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: رویکرد صنایع باید استفاده حداکثری از توان دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شیراز باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، نشست مشترک وزیر دفاع با روسا و معاونان دانشگاه‌های شیراز، صنعتی شیراز، علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علمی کاربردی در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز با ابراز خرسندی از تلاش‌ها و همت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های فارس به ویژه شیراز، خواستار ارتقای سطح همکاری و اجرای طرح‌های راهبردی و کلان در دانشگاه شد.

حاتمی به موضوع توان بازدارندگی و اقتدار کشور اشاره و خاطرنشان کرد: به واسطه پشتیبانی از صنایع کشور، نقش دانشگاه‌ها در جایگاه ممتاز ایران در منطقه بسیار مهم است و رویکرد صنایع باید استفاده حداکثری از این توانمندی باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز را سرمایه ارزشمند کشور توصیف و اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها، توان پاسخگویی به همه نیاز‌های بخش دفاع را دارد.

دکتر حمید نادگران رییس دانشگاه شیراز در این نشست به جایگاه این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر در ایران اشاره کرد و گزارشی از توانمندی‌ها و همکاری این دانشگاه با صنایع مختلف کشور ارائه داد.

نادگران قابلیت دانشگاه شیراز برای مشارکت در توسعه کشور را یک فرصت توصیف کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری دانشگاه و صنایع شد.

انتهای پیام/چ

صحبت های وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار