همزمان با سراسر کشور؛

همایش پیام آوران عاشورا در اردبیل برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س) همایش پیاوران عاشورا در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه مادران و همسران شهدا اسوه‌های فداکار و صبور در جامعه هستند افزود: این بانوان همواره در طول سال‌های بعد از ۸ سال دفاع مقدس جبهه‌های مقاومت را در دست گرفته و به پیش می‌برند.
وی تربیت نسلی انقلابی و پرستاری از جانبازان و آزادگان را از جمله خدمات برجسته این بانوان عنوان کرد و افزود: وظیفه‌ی همه ماست تا از این بانوان نمونه تجلیل و قدردانی کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن حضرت زینب (س) عنوان کرد و ادامه داد: بانوان ما در جامعه باید زینب وار زندگی کرده و در انتقال پیام عاشورایی حضرت زینب کوشا باشند.
در پایان این همایش از کتاب صوتی پشت پنجره‌های انتظار رونمایی و از ۱۰ نفر از مادران همسران و خواهران شهدا تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ح

کتاب صوتی پشت پنجره‌های انتظار در اردبیل رونمایی شد

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، پرستار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.