علاقه عجیب بوریس جانسون به زنی که فقط ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است! + عکس

وزیر خارجه سابق انگلیس که در آستانه جدایی از همسر خود قرار دارد، می‌خواهد به محض خشک شدن جوهر طلاقش با «کری سیموندز» ۳۰ ساله که تنها ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است، ازدواج کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق انگلیس که در آستانه جدایی از همسر دومش «ماریانا ویلر» است، قصد دارد به محض خشک شدن جوهر طلاقش با «کری سیموندز»، زن 30 ساله ای که فقط 5 سال از دختر خودش بزرگتر است، ازدواج کند.

علاقه عجیب بوریس جانسون به زنی که فقط ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است! + عکس

کری سیموندز، یک متخصص در روابط عمومی است که به سیاستمداران در مورد نحوه سخنرانی و گفتگو مشاوره می دهد. برخی منابع اعلام کردند او معشوقه جانسون 54 ساله --که 4 فرزند دارد – است. همچنین به گفته دوستان جانسون، او همواره همانند یک توله سگ اطراف سیموندز می چرخد.

ازدواج بوریس جانسون با دختری که فقط ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است

گفته می شود، جانسون مدت هاست که زندگی خود را از همسرش جدا کرده و گاهی اوقات با فرزندانش --که بزرگترین آنها دختری است که فقط 5 سال از معشوقه اش کوچکتر است-- دیدار می کند.

یکی از دوستان جانسون به روزنامه سان گفت: او [جانسون] قصد ازدواج با کری را دارد. او واقعا شیفته کری و بی نهایت عاشقش است. دیدار با او برایش بسیار شیرین است. 

در ماه مارس سال گذشته میلادی او زندگی خود را از همسرش مارینا پس از 25 سال زندگی مشترک جدا کرد و هم اکنون در آستانه طلاق قرار دارند. بوریس قصد دارد پس از خشک شدن امضای طلاقش به کری سیموندز پیشنهاد ازدواج دهد.

ازدواج بوریس جانسون با دختری که فقط ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است

بوریس جانسون و همسر دومش ماریانا ویلر 

بوریس جانسون در سال 1987 برای نخستین بار با الگرا ماستین-اوون ازدواج کرد. جانسون پس از جدایی از او در سال 1993 با ماریانا ویلر ازدواج کرد که ثمره آن 4 فرزند است. برخی منابع نیز از ارتباط خارج از ازدواج او با پترونلا ویات، نویسنده مناظره سیاسی در سال 2004 خبر داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چند همسری
آخرین اخبار