ابوالقاسم پور: نظم خوبی را در تیم ملی شاهد هستیم/ امیدوارم عراق را هم با نتیجه خوبی شکست دهیم

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: بازی خيلی خوبی را از بازيكنان تيم ملی‌ايران شاهد بوديم و اميدوارم همبن روند خوب را در ديدار مقابل عراق هم داشته باشيم.

بهنام ابوالقاسم پور كارشناس و پيشكسوت فوتبال كشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دومین دیدار تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم ویتنام اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، بازیکنان کشورمان در این دیدار نظم خوبی داشتند و توانستند به خوبی بر ویتنام غلبه کنند.

او در ادامه افزود: امیدوارم همین شرایط خوب ادامه داشته باشد و تیم عراق را هم با نتیجه خوبی شکست دهیم تا مقتدرانه و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کنیم. نتیجه ۲ بر صفر مقابل ویتنام قابل قبول بود، اما اگر از فرصت هایمان بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم همانند دیدار نخست مقابل تیم یمن با تفاضل خوبی این تیم را هم شکست دهیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همان طور که گفتم در این دیدار هم مانند بازی مقابل یمن اکثر بازیکنان عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند، اما در مجموع سامان قدوس نمایش بی نظیری داشت و به نظرم بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان در این دیدار بود.

ابوالقاسم پور در رابطه با مهم‌ترین حریفان ایران در جام ملت‌ها گفت: تیم‌های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان از قدرت خوبی بر خوردار هستند و به نظرم این کشور‌ها مهم‌ترین حریفان ایران در مراحل بعدی هستند، اما نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و اگر می خواهیم قهرمانی را به دست آوریم باید در مقابل تمامی تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر شویم.

وی در خصوص شانس قهرمانی ایران در این رقابت‌ها افزود: کارلوس کی روش چندین سال است که هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و در این سال‌ها توانسته شناخت خوبی را از بازیکنان ایرانی داشته باشد، همان طور که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی را از تیم کشورمان شاهد بودیم در این رقابت‌ها هم فوق العاده بوده ایم و اگر همین انسجام را در مسابقات بعدی هم داشته باشیم مطمئن باشید عنوان قهرمانی را می‌توانیم پس از سال‌ها به دست آوریم.


بيشتر بخوانيد:

کی روش: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ویتنام بزنیم/ امیری می‌تواند در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

کفاشیان:گام دوم را محکم برداشتیم/ مقابل عراق با آرایشی متفاوت ظاهر می‌شویم

آزمون:موفقیت تیم ملی فقط برایم مهم است/ بازی برابر عراق فینال است


انتهای پيام/

اظهارات كارشناس فوتبال كشورمان در خصوص بازی ايران و ويتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار