همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی همکاری کنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت:: همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی موصوف به GNAF همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود : طرح GNAF به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی و با هدف شناسایی کلیه اماکن مسکونی و تجاری به صورت مکان محور و  پلاک کوبی توسط شرکت پست انجام می‌شود و همکاری همه دستگاه‌ها،  فرمانداری ها و بخشداری ها ضروری است.

وی بر اطلاع رسانی مطلوب از مزایا و کارکردهای این طرح  از طریق صدا و سیما و رسانه های استان تاکید کرد و گفت:طرح GNAF در راستای تحقق دولت الکترونیک است و اجرای این طرح خدمات‌رسانی دستگاه ها را تسهیل می‌دهد.

کریمی،کد پستی را هویت مکانی افراد عنوان کرد و از انجام فرایند GNAF در شهرستان های اردبیل ، مشکین شهر و نمین در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد:  با همکاری دستگاه‌ها و مردم استان این طرح به صورت کامل در استان عملیاتی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بار دیگر بر حضور به موقع مدیران در جلسات تاکید کرد و گفت: مدیران تلاش کنند در جلسات کمیته‌های تخصصی شخصا"  حضور یابند.

انتهای پیام/ع

شناسایی کلیه اماکن مسکونی و تجاری در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.