رشد ۷۲ درصدی تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازافزایش ۷۲ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه فوریت‌های ۱۱۰ در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " علی ملکی آهنگران "معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: براساس آمار‌های به دست آمده در آذرماه امسال ۱۵۳ هزار و ۶۲۶ نفر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان اصفهان تماس گرفتند.

وی افزود: این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته که این موضوع را باید نتیجه افزایش اعتماد عمومی مردم به ناجا و رشد آگاهی و آشنایی آنان از سامانه‌های ارتباطی پلیس دانست.

به گفته معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ۷۴ درصد از تماس‌های برقرار شده فوریتی بوده و ماموران زیر ۱۵ دقیقه در صحنه حضور پیدا کرده و این تماس‌ها منجر به انجام عملیات‌های موفقیت آمیز توسط ماموران پلیس ۱۱۰ شده است.
سرهنگ آهنگران همچنین از کاهش ۲۰ درصدی مراجعه حضوری مردم به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی استان در آذرماه امسال خبرداد و گفت: این موضوع نشان دهنده موفق بودن سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ در ارائه خدمت سریع و بهنگام به مردم عزیز و شریف استان است.

سرهنگ آهنگران، با بیان اینکه برخی از تماس‌ها نیاز به بررسی و تحقیق بیشتر از سوی ماموران دارد اظهار داشت:ممکن است برخی روند رسیدگی به تماس‌های شهروندان در برخی از موضوعات مشمول گذراندن مراحل مختلفی از سوی پلیس‌های تخصصی باشد که در این صورت به شهروندان توصیه می‌کنیم در این گونه موارد، مسائل خود را از پلیس تخصصی مربوطه پیگری کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: اپراتوران پلیس ۱۱۰ هرماه با انبوهی از تماس‌هایی مواجه هستند که مرتبط با ماموریت‌های پلیس نیست که در این رابطه نیز از اپراتوران خواسته شده با کمال خونسردی و آرامش به راهنمایی تماس گیرندگان پرداخته و درخواست‌ها و مطالبات آنان را به ادارات مربوطه در سطح استان ارجاع دهند.

وی در عین حال از شهروندان خواست، از برقراری تماس‌های غیر فوریتی و بی ارتباط با ماموریت‌های ناجا خودداری کنند تا خطوط این سامانه برای شهروندانی که احتیاج به امدادرسانی فوری و ضروری پلیس دارند اشغال نشود.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اثرات مثبت طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان اصفهان گفت: این اقدام طی ۲ ماه گذشته باعث افزایش بهره وری، کاهش برخی هزینه ها، افزایش توان عملیاتی ماموران و رضایتمندی بیشتر مردم شده است.

 
انتهای پیام/م
 

کاهش 20 درصدی مراجعه حضوري مردم به کلانتری ها و پاسگاه ها و مراکز انتظامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار