خرید ۵۰۰ سیستم خنک‌کننده برای سالن‌های ورزشی استان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از خریداری ۵۰۰ سیستم خنک‌کننده برای سالن‌های ورزشی استان و همچنین تجهیز جاده‌های سلامت به لوازم ورزشی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که تلاش ما این است که سالن‌های ورزشی استان با بهترین شرایط و امکانات به علاقه‌مندان خدمات رسانی کنند، اظهارکرد: در هیمن راستا نیز امسال ۵۰۰ سیستم خنک کننده برای سالن‌های ورزشی استان خریداری شد. سال گذشته نیز ۴۰۰ سیستم خنک‌کننده خریداری شده بود که این مهم به واسطه تدبیر استاندار خوزستان در راستای توسعه فضای ورزشی استان است.

وی همچنین با بیان این که همه باید حمایت و کمک کنیم تا به سمت جامعه‌ای سالم‌تر و پویاتر حرکت کنیم، گفت: قرار شد که تمام شهر‌های خوزستان از جاده سلامت برخوردار شوند تا همه مردم استان بتوانند با استفاده از جاده سلامت در بخش ورزش همگانی فعال باشند و عدالت نیز رعایت شود که این مهم نیز یک گام جهت افزایش سلامت و توسعه ورزش همگانی خواهد بود.

مدیرکل ورش و جوانان خوزستان ادامه داد: در همین راستا نیز پیرو صحبت‌های استاندار خوزستان در خصوص تجهیز جاده‌های سلامت، اداره‌کل ورزش و جوانان استان با مشارکت شهرداری‌ها نسبت به خریداری لوازم ورزشی برای استفاده عموم مردم به صورت رایگان اقدام کرد.

وی گفت: توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوده است و امیدوارم بیش از این ورزش وارد خانواده‌ها شود تا جامعه‌ای شادتر، سالم‌تر و پویاتر داشته باشیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ی

تجهیز جاده‌های سلامت در استان خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.