دستگیری سارق لوازم خودرو در گلبرگ

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در این محله خبر داد که از خودروی وی سه قطعه اموال مسروقه کشف شد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در گلبرگبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید اعلاقلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در میدان ۴۵ گلبرگ بودند که در یکی از کوچه‌ها مردی را در حال خم کردن در یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و برای دستگیر وی اقدام کردند.

وی افزود: این فرد به محض دیدن ماموران خودروی مذکور را رها کرد و به سرعت سوار بر یک خودروی سواری دیگر شد و سعی کرد از محل فرار کند اما ماموران  دستگیرش کردند.

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به همراه خودروی خود به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها به روش خم کردن در خودرو اعتراف کرد و در بازرسی از خودرو وی نیز ۲ دستگاه باند، یک دستگاه بلندگو، دزدگیر و قفل فرمان مسروقه کشف شد.

سرهنگ اعلاقلی پور خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وی چندی پیش به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو نیز دستگیر و مدتی در زندان به سر برده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار