در دهه فجر امسال؛

افتتاح بخشی از ایستگاه مترو امام حسین

بخشی از ایستگاه مترو امام حسین شیراز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح بخشی از ایستگاه مترو امام حسینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مرادی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: دهه فجر امسال بخشی از ایستگاه یکی از دروازه‌های شمال غربی میدان امام حسین در مجاورت استانداری فارس و همچنین مسیر ریلی چند جهته (کراس آور) در این ایستگاه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه میدان امام حسین (ع) از خط یک مترو شیراز، ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

مرادی ادامه داد: این ایستگاه شش دروازه، دو کراس آور و خط ارتباطی بین خطوط یک و دو مترو شیراز به شکل سکو جزیره‌ای در سه طبقه در حال ساخت است.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اضافه کرد: برآورد هزینه احداث این ایستگاه ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که تا امروز حدود ۸۰ میلیارد تومان آن جذب و هزینه شده است.

مرادی تصریح کرد که براساس پیش بینی، با صرف هزینه‌ای حدود ۱۴۰ میلیارد تومان و طی ۲ سال آینده، ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) شیراز تکمیل و به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: قرارداشتن این ایستگاه در مرکز شهر، ضرورت سهولت تردد خودرو‌ها و به حداقل رساندن مزاحمت ترافیکی برای شهروندان پیچیدگی عملیات عمرانی این ایستگاه را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/م

بهره برداری از بخشی از ایستگاه مترو امام حسین در دهه فجر

برچسب ها: حمل و نقل ، قطار ، دهه فجر 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار