سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان گفت : باتوجه به دوران رکود اقتصادی لازم است به فکر درآمدپایدار برای شهرداری ها باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های اصفهان، غلامی سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های اصفهان با بیان اینکه مدیران فعلی بحرانی ترین دوران مدیریت را خود را می گذرانند ، اظهار داشت : سازمان همیاری شهرداری ها به عنوان دستگاهی که حجم عمده ای از طرح های استان را رقم می زند و نمود عینی طرح های استانی با توجه به حجم ناچیز بودجه های ملی را برعهده دارد، نقش اساسی و محوری در پیشبرد طرح های شهرداری دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه باید مانند گذشته به عنوان حمایت کننده قوی در کنار شهرداری ها قرار بگیرد و با توجه به رکود ساخت و سازها ، بتواند با درآمد پایدار مشکلات مالی شهرداری ها را برطرف کند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری ها انتظار ویژه ای برای بودجه دارند و باتوجه به کاهش درآمد از طریق ساخت و ساز، به کسب  درآمد از سوی سازمان همیاری شهرداری ها بسیار امید دارند.

غلامی تصریح کرد: مطمئن هستم با توجه به شناخت آقای نفری از شهرداری ها و شرایط موجود می توانند بسیاری از مشکلات به ویژه مشکلات عمرانی شهرداری ها را برطرف کنند.

وی افزود: وظیفه مان این است که در شرایط فعلی در راستای هم افزایی و تعامل گام برداریم و شرایط رکود را پشت سر بگذاریم.

شهرداری ها تجلی ثروت مردم هستند

ناصر نفری در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های اصفهان اظهار داشت:. حضور مهندس غلامی را در هیات مدیره این سازمان به فال نیک می گیریم و ادامه داد : سازمان همیاری شهرداری ها خانه و اموال شهرداری ها است و شهرداری ها مال  و تجلی ثروت مردم هستند.

وی یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری ها موظف به انجام این کار است و باید در صدد افزایش اموال باشد.

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های اصفهان اضافه کرد: امیدواریم در راستای توسعه شهرداری ها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و راه ارتزاق بیش از 16هزار نفرکارکنان شهرداری ها را هموار تر کنیم.

نفری تصریح کرد: تخصص من در حوزه شهرداری است و 22 سال شهردار بودم و در زمان مدیریتم در سازمان همیاری شهرداری ها نمره قابل قبولی دریافت کردم. تلاش می کنیم که سازمان را درخشان تر از قبل اداره کنیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.