پرسپولیس ۲ – اوپن بلژیک ۱ / آغاز برد‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اوپن بلژیک در اردوی قطر با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس ۲ – اوپن ۱ / آغاز برد‌های پرسپولیس در نیم فصل دومبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تدارکاتی پرسپولیس و اوپن بلژیک از ساعت ۱۷ به وقت محلی (۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه اسپایر آغاز شد.

پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی دوحه قطر لبا نتیجه دو بر یک برابر تیم اوپن بلژیک به برتری رسید. گل‌های پرسپولیس در این مسابقه توسط سعید کریمی و محمد امین اسدی به ثمر رسید. پرسپولیس برد‌های خود را در نیم فصل دوم آغاز کرد.

این دیدار که در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در دقیقه ۶۷ در پی یک پاس عمقی و ضربه بازیکن تیم اوپن، دروازه پرسپولیس باز شد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود حریف بلژیکی در جریان است.

ضمن اینکه آدام همتی در دقیقه ۶۵ به جای مهدی شریفی وارد زمین شد و در همین دقایق سرخپوشان دو موقعیت بسیار خوب را بدست آوردند که توپ با بدشانسی راهی دروازه نشد.

برانکو در نیمه دوم این دیدار، به صورت پی در پی بازیکنان را به زمین فرستاد.

در دقیقه ۷۴ موقعیتی مشابه گل اول برای تیم اوپن ساخته و پرداخته شد که اینبار رادو شوویچ به زیبایی ضربه بازیکن حریف را مهار کرد.

در دقیقه ۷۵ احسان حسینی به جای شجاع خلیل زاده به زمین آمد.

در دقیقه ۷۶ سعید کریمی جایگزین علی علیپور شد.

در دقیقه ۸۰ ضربه ایستگاهی پرسپولیس توسط امید عالیشاه به سمت دروازه اوپن شلیک شد که توپ با فاصله خیلی اندک از کنار تیرک دروازه حریف گذشت و این فرصت نیز از دست رفت.

در دقیقه ۸۵ ارسال روی دروازه اوپن با خروج دروازه‌بان این تیم همراه شد که توپ با ضربه سر سعید کریمی وارد دروازه حریف شد و بازی به تساوی رسید.

در دقیقه ۸۷ محسن ربیع خواه با مصدومیت مواجه شد و زمین مسابقه را ترک و بجای او محمد حسینی بازیکن جوان پرسپولیس وارد زمین شد.

در دقیقه ۹۰ امید عالیشاه پاس زیبایی را برای محمد امین اسدی ارسال کرد که این مهاجم جوان پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق، گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند


انتهای پیام/

برتری شاگردان برانکو برابر حریف بلژیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آره دیگه تیم محبوبشون باید بره تو هوای مطبوع قطر تو بهترین کمپ تمرین کنه و خیلی راحت بازیکن 10میلیاردی جذب کنه و به بهترین شکلی آماده سازیشو انجام بده و به تیم مردمی استقلال که میرسن بودجه ندارن و باید برن تو سرمای انتالیا وبدون جذب بازیکنی برگردن ولی این حیله ها نتیجه اش میشه کاشیما کاشیما کاشیما کاشیما!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
پرسپولیس قهرمان
United States of America
نرجس
۰۶:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آفریننننن به بازیکنان جوان
Netherlands
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
از یه طرف داد بی پولی از یه طرف اردو تو قطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
به شما ربطی نداره
درباره تیم خودت نظر بده
ما هرکاری میکنیم با درامدمون از آسیاس شماهم هرموقع یه درامدی به دست اوردین هرجوری خواستین خرج کنین