عارف:

با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم

عارف نماینده مردم تهران در مجلس گفت: می‌توانیم با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و باور به نظام و موفقیت از مشکلات عبور کنیم.

با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور می‌توانیم از مشکلات عبور کنیمبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه ٢۴ دی‌ماه در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: انگیزه معنوی در دفاع مقدس یک جوان کم تجربه را هم ردیف فرماندهان می‌کرد.

وی ادامه داد: من نمی‌گویم تحریم و شیطنت دشمنان در ایجاد مشکلات کشور تاثیر ندارند، اما می‌توانیم با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و باور به نظام و موفقیت از مشکلات عبور کنیم، اگر ما مصمم باشیم تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

عارف تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران را سند روسیاهی برای غرب و آمریکای مدعی دانست و اذعان کرد: باید به ارزش‌های داخلی افتخار کنیم و به هم احترام بگذاریم. این جوانان فرزندان ما هستند و اگر اشتباهی داشته باشند مقصر ما هستیم.

عارف با تاکید بر پیروی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تصریح کرد: اگر از آرمان‌ها پیروی کنیم موفقیت به دست می‌آید، در این شرایط منافع گروهی و حزبی را باید کنار گذاشت.

وی فزود: اصلی‌ترین مشکل امروز کشور، موضوع مدیریتی است که از گذشته تاکنون وجود داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای اینکه آرمان‌ها و مدیریت جهادی عملی شوند باید وفاق ملی تقویت شود و در این شرایط هدف، منافع ملی است.

وی با اشاره به افق چشم‌انداز ۱۴۰۴، گفت: متأسفانه در افزایش نرخ بهره‌وری هیچ دستاوردی نداشتیم و همچنین در حوزه علوم دانش‌بنیان موفقیت‌هایی نداشتیم.

عارف در ادامه با بیان اینکه در این شرایط معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، افزود: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد بلکه مدیران باید به آرمان‌های انقلاب بازگردند.

وی تصریح کرد: نباید سیاست بازی‌ها را به حدی برسانیم که کسی جرأت قبول مسئولیت را نداشته باشد. متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به راحتی قبول مسئولیتی نمی‌کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند و باید بدانیم که در مدیریت اشتباه و خطا وجود دارد و مدیر باید پاسخگوی این اشتباهات نزد مردم و خداوند باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار