فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایت‌مندی حداکثری شهروندان خواهد شد.

به گزارش خبـرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری در جلسه تعاملی با دادستان شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید حامی و پناهگاه مردم ضعیفی باشند که حقوقشان از سوی افراد فرصت طلب نادیده گرفته شده است.

وی پاکسازی نقاط آلوده و همچنین برخورد قاطع با مجرمان و قانون شکنان را از برنامه‌های مهم پلیس شهرستان برشمرد و اظهار داشت: برنامه‌های پلیس بر اساس مطالبات مردمی و با هماهنگی مقامات قضائی، برنامه ریزی و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

علی مرادی دادستان شهرستان ملکشاهی نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و ثبات در جامعه نقش بسزایی داشته و پلیس در مقایسه با سایر نیرو‌های مسلح بیشترین تعامل را با مردم دارد.

دادستان شهرستان ملکشاهی در پایان ضمن تقدیر از حضور سردار فرمانده انتظامی استان ایلام در دادسرای شهرستان ملکشاهی گفت: همکاری و تعامل نزدیک دستگاه قضائی و انتظامی، علاوه بر اجرای صحیح قوانین باعث افزایش مقبولیت مرجع قضائی و پلیس در جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

جلسه تعاملی  فرمانده انتظامی استان ایلام با دادستان شهرستان ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.