معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۵۱ خودرو گرفتار در کولاک، امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این  جمعیت در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۵۱ خودرو گرفتار در کولاک، امدادرسانی کرده است.

آقاجانلو ادامه داد: بستن زنجیر چرخ و بوکسل خودرو و هدایت به محل امن از جمله همراهی‌های جمعیت هلال احمر با رانندگان محور‌های کولاکی استان بوده است.

وی افزود: بیشترین امداد رسانی‌ها  در محور‌های خرم دره- ضیاء آباد، محور ابهر - خدابنده، آزاد راه زنجان - قزوین، زنجان - ایجرود و حلب بوده است

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین هلال احمر زنجان  در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۸۰ مسافر در راه مانده امدادرسانی کرده است.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: درطرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان ۳۰۰ نفر از این نیرو‌های استان زنجان در ۱۵ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌ها مستقر هستند.

وی با بیان این که در هر پایگاه  سه نجات گر مستقر می‌شوند، گفت: در پایگاه‌های سیار فقط آمبولانس مستقر است و در مبادی ورودی شهر‌های استان زنجان استراحتگاه راه‌اندازی  شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: طرح زمستانه  تا ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام /ک

طرح زمستانه  تا ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.